Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    válasz doooo #40 üzenetére

    Érdemes megnézned a memória menedzsment teszteket a neten, és láthatod hogy a fele akkor tárhellyel jobban bánik az iPhone. A Phonebuffnál is nyert multitaskingban, de itt van pld ez a Samsung fan srác összehasonlítása:

    https://youtu.be/QaI3tGLStVQ

    A 120Hz-es működést induláskor még valóban rengeteg külsős app nem támogatta, azóta viszont bővül a paletta, az meg nem igaz hogy nincsenek még 120Hz-es játékok iPhone-ra, merg az is folyamatosan bővül. Szóval értem hogy nagyon meg szeretnéd mondani, de azért érdemes utánanézni, mielőtt valótlanságot állítasz! :)

    Egyébként azt gondolod hogy bármelyik akkumulátor tesztben a Samsung készüléke a nagyságrenddel nagyobb aksival azért produkált órákkal kevesebb kijelzőidőt, mert ott több app futott 120Hz-en? Ezt gondolom te sem hiszed el. Ezek vegyes használatú tesztek, és a pörgetett szoftverek jórésze alapból nem 120Hz-es egyiken sem.

  • kalimist

    aktív tag

    válasz doooo #40 üzenetére

    Van már Genshin Impact 120fps-en (Androiodon nincs és itt a renderelés minősége is rosszabb hasonló beállítások mellett, mint iPhone-on) de nem ez az egyetlen. Megnéztem elég szépen fut.

    Akkuval kapcsolatban nézzünk csak egy "sima" böngészőtesztet:

    14%-kal kisebb akkuval. Érdekes, hogy 60/120Hz viszonylatban az S888-as S21U 2.5 órával többet megy 60Hz-cen míg az E2100-as modell kevesebb, mint fél órával bírja tovább.Videolejátszásban pedig 6 órával megy többet a 13PM, mint az S21U (E2100 tippre) a gsmarena szerint.

    Szerintem itt egyenlő feltételek vannak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák