Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • illjo

    senior tag

    válasz zzola #1451 üzenetére

    Azt gondolom, hogy amíg sokan nem úgy gondolják, ahogy én, addig a fogyasztóvédelem pont ott fog tartani, ahol most. Én már éltem abban a csodás világban, ahol ha bementél egy üzletbe és kérdeztél valamit, a tipikus válasz az volt, hogy "nincs" (mégha volt is, csak ahhoz odébb kellett volna vánszorognia). Ebből a csodás kultúrából (is) gyökerezik a mai szolgáltatás-kereskedelem (IS). Azt gondolom, hogy igenis a vásárló, fogyasztó lehessen "hülye" a pénzéért. És igenis, a szolgáltatók, eladók kötelessége a lehető legjobb kiszolgálást biztosítani, beleértve a teljes körű tájékoztatást is. És ha nem teszik, elbuknak a versenyben azok mögött, akik megteszik. De amíg legyintünk ha átvernek, félretájékoztatnak,nem tájékoztatnak stb addig marad ez, miért törnék magukat ha tűrjük??. Tipikus példa amikor lehülyézik az amerikai termékleírásokat (klasszikus példa hogy macskát ne tegyél a mikroba), pedig az pont arról szól hogy a fogyasztók teljes körű tájékoztatása valósuljon meg. Ugyanis ott a fogyasztóvédelmet a bíróságok látják el perek útján.
    Szóval az egész amit írtam itt nem arról szól, hogy okos fiú/lány vagyok utánanézek én a dolgoknak é nem hagyom hogy szívassanak, hanem renCer szintű szempontokról.

    [ Szerkesztve ]

    https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés