- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Synology NAS
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
-
IT café
Huawei P30 Pro összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nashville
tag
válasz bontabela73 #21858 üzenetére
Na, válaszodon felbuzdulva frissítettem 12.0.0.149-re és minden tökéletes, megy a hívásrögzítő. Szuper!
Most meg bedobott egy ilyet: [kép]
na ezt már nem kockáztatom meg.
... gondolom feltesz egy pár alkalmazást pl. Telekom és társai, na de tényleg ne itt boruljon már ki a bőség kosara. -
Sztyepadzso
őstag
válasz bontabela73 #21858 üzenetére
Egy kérdés a hívásrögzítéshez:
Nekem kb egy hete van újra a kezemben a teló. Volt gyári visszaállítás, és felraktam ezt a verziójú(109) hívásrögzítőt. 144.-en vagyok, de nem látom a híváslistában a play gombot. Engedélyek az appnak meg vannak adva, viszont egy puzzle az app ikonja.
Mi nem stimmel? Vagy ha már 12-n vagyok, akkor nem tudom feltenni?