-
IT café
******** Huawei P10 Összefoglaló ********
Új hozzászólás Aktív témák
-
gunner93
csendes tag
Na, hát nekem egy 11-i megrendelés volt, tegnap rájuk csörögtem, hogy mégis mi a helyzet. Ma reggel jött az email, hogy megrendelés érvénytelenítve. Gondolom nem voltar gift box, vagy valami hasonló. Ilyenkor mit lehet tenni? Azon kívül, hogy megveszem ugyan annyiért, csak éppen ajándék nélkül.
-
gunner93
csendes tag
válasz TannerHUN #577 üzenetére
Igen, ha nem változik semmi én is bemegyek és veszek egyet csak úgy simán kp-ra, de engem az idegesít az egészben nagyon, hogy a legnagyobb szolgáltatóról beszélünk, leadott előrendelésről, aminek része az ajándékcsomag. Az egy dolog, hogy Mancika nem tehet a rendszer hibáiról, de ettől még a csomag értékével megrövidítenek, hiába adtam le időben a rendelésem. Azt mondták utána, hogy hiba volt és újra felveszik a rendelésem, csak várnom kell. 11. napja várok, az új telefon vásárlásának az izgalma már elszállt
-
gunner93
csendes tag
válasz TannerHUN #608 üzenetére
Nem kellett újrarendelni, a telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy újra felveszik a rendelést, nekem nincs teendőm, csak várni. A probléma ugye az, hogy már várom egy ideje. Az külön idegesít, hogy időtlen idők óta T előfizető vagyok (meg nálunk mindenki, de ezt nyilván nem tudják), de ilyenkor átgondolom, hogy vajon mondjuk a Voda jobban megbecsülne-e, mint pontosan fizető, régi ügyfelet.
Persze az is lehet, hogy csak én vagyok ennyire szerencsétlen, az utóbbi időben több nagy cégnek leadott rendeléssel (pl. JYSK) rendelésemmel is csak a gond van. -
gunner93
csendes tag
Fokozódik a helyzet, pénteken még telefonban rendelés újra felvételét ígérték, ma személyesen az üzletben már azt mondta a srác, hogy ebből valószínűleg nem lesz semmi. Köszi, Telekom, te csoda. Holnap lesz két hete, hogy megrendeltem a telót. Lassan ott tartok, hogy inkább megrendelem a pluszt.
-
gunner93
csendes tag
válasz TannerHUN #660 üzenetére
A csomag miatt szántam rá magam, hogy rászánjam a pénzt elsősorban, azt mindenképpen szeretném megkapni. Különben már régen leadtam volna az új rendelést, de (első sorban) a powerbank miatt nagyon szerettem volna azzal együtt. Csak ront a helyzeten, hogy miközben a Telekomban beszéltem a sráccal (ez most személyes volt), mögötte egy kollégája éppen egy P10-et adott el.
-
gunner93
csendes tag
válasz TannerHUN #665 üzenetére
Személyesen mentem be és ott mondta a srác, hogy nem lesz belőle szerinte semmi, de vissza fog hívni. Pénteken mondta a telefonos ügyfélszolgálat, hogy újra felveszik a rendelésem.
Egyelőre várom, hogy valaki a sok ígérgető közül lépjen. Csütörtökön telefonban visszahívást ígért a srác hétfő/kedden, szombaton anyáék intéztek otthoni ügyeket, megkértem őket is, hogy kérdezzenek rá, nekik is azt ígérték, hogy az én számomra vissza jeleznek, ma ismét ezt ígérte személyesen a Telekomban egy srác. Szerencsére ebből 2 rögzített beszélgetés is van. Ha úgyis lemaradok az ajándékról, márpedig úgy fest, akkor ráérek még kicsit szórakoztatni őket, meg biztos, hogy le fogok adni panaszt is, a két telefonos és 2 személyes ígéretre hivatkozva. Remélem az ért kellemetlenségekért legalább valami kis pluszt kapok, ha a csomagról le is maradok. Az indoklás nélkül törölt megrendelés sem éppen az ügyfélkezelés csúcsa -
gunner93
csendes tag
válasz TannerHUN #681 üzenetére
Azóta már tényleg igazi kabaré fulladt az egész. Végre találtam valakit aki vissza is jelzett, miután utána nézett. Elérte a webshoposokat, "informatikai hiba", meg fogom kapni, az ajándékkal együtt, de azt nem tudja senki, mikorra oldódik meg a probléma, várjak. Áprilisi 11 óta mást de teszek.
A plus ötlete onnan jött, hogy eredetileg is az tetszett, de a 310-es ár eléggé elrettentő volt. A 225 kevésbé.
-
gunner93
csendes tag
válasz ntomi0730 #871 üzenetére
"A Huawei kártyafüggetlenül 170 ezer forintért dobja piacra a P8-at valamikor májusban"
" a P9-et ellenben sikerült jól beárazni a hazai piacon, 180 ezer forintért ugyanis a tradicionális gyártók friss csúcsmodelljénél olcsóbb"Tavaly előtti és tavalyi P8/P9 teszt, szerintem továbbra is ez a két kulcsmondat, csak cseréljük ki a nyolc/kilencet tízre. Szolgáltatóktól listaáron is megkapjuk 165-175-ért a P10-et, a Telekomos ráadásul független, előrendelői ajándék is volt hozzájuk, a dualsim meg 200. Nem is értem a vitát, hogy drága lenne a P10. Ráadásul közben már 3+3+3 garanciát és egy tényleg jó szerviz támogatást kapunk.
(én meg közben már megírtam a Telekomnak a panaszlevelet, 3 hete várom a telefont )
[ Szerkesztve ]
-
gunner93
csendes tag
válasz TannerHUN #976 üzenetére
Olvasom töretlenül. Örülök, hogy neked siker, én azóta már írtam nekik panasz levelet is, semmi nem akar történni sajnos továbbra sem. Az ügyfélszolgálatos azt mondta már legutóbb, hogy ők erre nem látnak rá, csak a technikusok tudják mikor hárul el a probléma, várnom kell.
-
gunner93
csendes tag
válasz TannerHUN #1236 üzenetére
Na hát én még mindig a P10 nélkül tengetem az életem. Már írtam a Huawei-nek is, nekik eddig úgy vettem észre nagyon jó az ügyfelekhez való hozzáállásuk. Végül is, csak az ajándékcsomag bukása miatt nem tudok leadni új rendelést. Hátha ők tudnak kezdeni valamit velem. 2 napja volt egy hónapja, hogy leadtam az eredeti rendelést.
-
gunner93
csendes tag
Ha valaki esetleg még gondolkozik a vásárláson, véletlenül bukkantam rá nemrég [link]. Hivatalos garancia, 165.000, DS, ennyiért ajándék.
[ Szerkesztve ]
-
gunner93
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudom, hogy járt-e már valaki hasonlóan, most hirtelen nem találtam itt ilyenről infót, de tavaly májusi a telefon és elkezdett 2 (illetve 3) jelenség párhuzamosan jelentkezni:
- az kijelző idő 2,5-3 órára esett, eleinte kényelmesen 4-5 óra volt, ami %-ban elég drasztikus visszaesés
- elkezdett sokkal jobban melegedni, mint az első fél-egy évben, már töltés közben is tud kényelmetlen lenni
- ha melegszik, jelentősen lassul, néha használhatatlanulA problémám az, hogy ezzel a leírással a szerviz nem fog foglalkozni, egyszer már járt bent, semmit nem csináltak, szoftvert újrahúzni meg én is tudok, azért inkább nem mellőzném napokra a telefont.
Ami különösen idegesítő, hogy barátnőm Samsung Galaxy J3 2017-es telója köröket ver rám üzemidőben.Tippeket/trükköket is szívesen veszek, vagy tanácsot, hogy elérjem, hogy a szerviz csináljon is valamit és pl. adjon egy új akksit.