- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darth11
aktív tag
válasz uhuatti #3600 üzenetére
A legelsőnél a szervizbe kellett volna küldeni huawei háztól házig garival és most lenne egy BOE paneles telefonod és megspóróltál volna 2-300 km kocsikázást. Amúgy meg az S9+ is jó, főleg, ha ennyivel olcsóbb. Plusz 100 ezerért az apró különbségekért nem éri meg a M20Pro.
-
PeteePeti
őstag
válasz uhuatti #3600 üzenetére
Eddig gondolkoztam én is a Mate 20 Pron! Most megerősítettél abban, hogy felejtős! Én Samsung Galaxy Note 9 mellett döntök úgy néz ki! Árban is ugyanaz a kettő kb! Gondolom most majd sokan le hurrognak téged! Hogy, milyen korrekt a Huawei, stb, blablabla! Ha korrekt lenne, akkor azonnal be szüntetné az LG paneles készülékek eladását, ugyanis 330 ezer forintért nem ilyen eljárási módot várná el az ember, mint amit leírtál! Természetesen ettől még ez a telefon veszettül betalált! Előremutató és innovatív! Csak hát ez a LG dolog kiábrándító nagyon! Használja egészséggel akinek szuper minden! Én nem kérek ebből a kalandból, mert nem tudom azt megtenni, hogy napokig, esetleg hetekig telefon nélkül legyek egy esetleges visszaküldés végett!
[ Szerkesztve ]
OnePlus 12 5G 16/512 Green | Samsung Galaxy Watch 5 Pro | Xiaomi Pad 6 8/256 | Samsung Galaxy Buds Pro | Samsung QN90B TV | PS5 | Logitech G923
-
xedamen
senior tag
Azoknak, akik még nem vásárolták meg a készüléket, a saját tapasztalataim alapján: Vegyétek meg!
Telekom korrekt módon 3 napon belül szó nélkül cserélte a zöldülő LG paneles készüléket, jelenleg BOE kijelzőset használok és minden egyes alkalommal, amikor kézbe veszem, örülök, hogy nem választottam helyette mást. Hogy miért?
- Az akkumulátor magasan a legjobb androidos telefonok között. 7-8 órát visz 24-30 óra készenléttel. Ugyan ez OnePlus 6-nál 3.5-4 óra volt, Note 9 4.5-5 óra.
- A kamera messze a legjobb jelenleg számomra: A makró mód olyan, amilyet én még nem láttam egy telefonnál sem.
- Töltés: 45 perc alatt 6%-ról 100-ra tölti a gyári töltő az akksit.
- Kijelző: Napfényben tökéletesen olvasható, sötétben kellemes a legkisebb fényerő, HDR 2K pedig áll leszakítós
- Easy Projetion: Vezeték nélkül számítógépet varázsol a TV-re, kényelmes és praktikus
- MÉRET: Note 9 és iPhone Xs Max-hoz képest ez az eszköz keskeny, vékony és beleolvad az ember kezébe, könnyű kezelni a mérete miatt.
- Sebesség: ezt ki sem kell fejtenem úgy vélem.
- Face Unlock: Tökéletes, pontos és gyors.Valóban vannak problémák az LG-s kijelzőkkel, de akár a forgalmazó, akár a szerviz cseréli szó nélkül. Az meg, hogy valaki a forgalmazótól ismét LG-t kap, sajnos sem széria számban, sem a dobozon nincs zöld jelzés, így lutrira megy, amikor dobozok közül válogatsz. Mindent egybevetve a legjobb készülékem, ami eddig volt.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz uhuatti #3600 üzenetére
ott rontottad el, hogy nem a huaweihez küldted. Mert, ha kicsit visszaolvasol akkor látod, hogy ott lecsekkolják és BOE kijelzősöket küldenek. Jó eséllyel az edigital is saját készletről és euronics is saját készletről cserélt. Nem tetszik a telefon az egyéni preferencia de a huaweit hibáztatni a saját és más boltok dolga miatt az kicsit hülyeség. De sok sikert az s9+hoz, jó telefon.
-
WiZARD
addikt
Nekem előrendelős, első szériás LG paneles van. Ha nem lenne a zöld kijelzős hiszti, és ennek nyomán nem néztem volna meg koromsötét szobában, szürke háttérrel, akkor nem gondolnám hogy bármi baja, vagy hibája van.
Nem tudom érdemes-e visszaküldözgetnem egyáltalán, csak azért hogy kicseréljék, hisz lényegében nincs semmi bajom vele. (bár nem tudom idővel várható-e zöldülés, ha 3 hétig nem jött elő)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Luser2000
addikt
Nem rontota el! Inkább úgy mondanám, hogy nem volt jól tájékozott.
Gondold el, hogy hányan lehetnek olyanok, akik értelemszerűen a forgalmazóhoz fordulnak. Ezért ők nem okolhatók. Sokkal inkább maga a forgalmazó, vagy inkább a Huawei, hogy nem kötelezi őket az LG paneles készletek bevonására (már amennyiben bizonyosságot nyert, hogy valóban csak azokkal van a baj).Nyilván mi csak tapogatózunk, vagy fikciókat gyártunk (hiszen eddig még nem olvastam itt olyat, hogy valaki hivatalos Huawei közleményt kapott volna - bolt / fogalmazó / szolgáltató - a problémás kijelzők kezelésének legjobb módjáról), de a tapasztalatok azt mutatják, hogy a BOE készülékek között nem jelentkezett eddig a zöldülés.
Szóval uhuatti "nem ronotta el", a hogy a többi pórul járt ügyél közül is sokan mások sem.
Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"
-
vasi89
addikt
válasz MikeWazowski #3608 üzenetére
jártam és épp ezért írtam, hogy egyből a gyári szervizbe kell mindent vinni. abban valóban hibás a hauwei is h nem kéri vissza az LG paneles telefonokat mivel úgyis cseréli. Magának is és másnak is plusz munka. De számomra nagyon unalmas folyton a samsung így samsung úgy szöveget olvasni. Kicsit túl érzékenyek vagytok erre a kijelző mizériára, sőt néha már szerintem egyes emberek néphergelésként csinálják. De úgy látom az belefér..
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
Pár észrevétel négy hétnyi használat után:
Nincs zöldülés, pedig 51-es Lg panel van benne. Fénytől teljesen elzárt szobába, minimumra húzott fényerőnél Spotify app alatt látható zöldülés a két szélén, kb 2-2 mm, a görbületi rész harmada. Ez engem nem zavar, mert semmilyen más körülmény alatt nem jött elő, pedig egy hónapig nézegettem.
Az arcfelismerő parádés, 9/10 old.
Egy hónapja hordom a zsebemben, tegnap zseblámpával átnéztem a felületet, egy mikrokarcolás sincs rajta, pedig zsebben hordom. Egy hónapja az egyik fórumtárs berakott egy képet, három méretes karcról: biztosan nem a zseb okozta. Ezt már állítottam akkor is és most is. A zsebben, amiben a telefont tartom nincs semmi más, erre nagyon ügyelek. Viselt nadrágok: chino, farmer, motoros nadrág. Lépésszámláló szerint napi 8000-16000 lépést teszek meg így.
Az aksi: nagyon gyorsan tölt, még a P20 pro-ra is ráver, pedig az sem rossz. Ami viszont furcsa, hogy összességében inkább úgy tűnik, hogy kevesebbet bír, mint a P20 pro. A P20 pro-val általában 30-40% között voltam, mikor végeztem a munkával, ezzel általában 20-30% között. Nem nagy különbség, de meglepő szerintem.
Fotók minőségéért elnézést kérek, P20 pro nincs otthon, régi A3-al készültek:
"önmagam hite vagyok magamban"
-
xedamen
senior tag
válasz Luser2000 #3607 üzenetére
Hagyd már ezt az LG kijelzős készülékek bevonását... Hogy gondoltad? A Huawei megnézi, hogy a Kínából egy EU nagyker által felvásárolt készülékeket kiknek adták tovább, ők kiknek adták tovább és a magyar postán kiküldik az IMEI számot minden üzletnek? Gondolod, hogy lenne bárki is, aki IMEI számok alapján átnyálazza egy raktárban a készülékeket? És ha igen, az 100%-ban hatékony is lesz?
Ez nem úgy megy, hogy az edigital Mariska a huawei-től berendel x eszközt és egy raktár van, ahol Mariska szépen 2 dobozba válogatja: "shit" és "BOE" felirattal... Rengeteg raktár, üzlet, forgalmazó, forgalmazóknak a nagykerei bla bla bla... Nem úgy megy ez, hogy "híjja mán vissza". Az összeset vissza tudná rendelni, abbahagyni a forgalmazást, de azzal azokat a vásárlókat is elvesztené, akiknek BOE panel jutna. Inkább eladja az LG-set, de szó nélkül cserélik mindenkinek. Ez olyan, mint anno a Note 7, ott sem tudták melyik robbant, pedig volt akksiban különbség és ott is szerviz ki tudta íratni melyik a hibás alkatrészt használó eszköz. De NEM lehet csak azt visszahívni, még akkor is körülményes, ha a dobozra rá van írva, hogy "Note 7 Explode Edition", de hogy IMEI szám alapján, ha a Huawei küldene listát... Teljesen lehetetlen. Nézzünk már a dolgok mögé kicsit, nem feltétlen annyira egyszerű ez. Még a mai világban sem, ahol mindenféle raktárrendszerek rászűrnének az IMEI-kre, mert sufnigsm.hu vagy kap értesítést a nagykerének a nagykerének a nagykerétől vagy nem. És ha még kap is, vagy visszaküldi, vagy eladja...
-
vasi89
addikt
válasz S e t h #3613 üzenetére
baja van a huwei-el jó, milyen telefont vett az mondjuk marhára nem érdekel. Az h még fényezi is a másik gyártót az meg zavar de ha szerinted ez rendben van hát jó. Átmegyek már Note8 topicba aztán teleírom miért vegyenek inkább mate20at. Plusz leírom Én miért nem azt vettem pedig azt akartam. Gyanítom senkit nem érdekelne, sőt. Értelmes hozzászólásod nem volt még itt csak a kötekedés.
[ Szerkesztve ]
-
uhuatti
újonc
Köszönöm a bíráló és együttérző szavakat is! Igazából nekem mindegy, hogy ki mit vásárol, én őszintén leírtam, amin átmentem ezért a készülékért.
Szervizbe 2 okból nem küldtem vissza:
1/ Nem azért adtam ki 330000 Ft-ot, hogy 5 nap múlva visszaküldjem és 1-2 hétig malmozzak, míg másnak "kamatozik" a pénzem.
2/ Nem bízom a szervizekben (s fentebb olvasva elfogadhatatlan, hogy maszatosan küldik vissza, s vajon mit gondolhat az ember ezek után a szervizről és készülékről is) és talán a futárszolgálatokban sem, miután kaptam már vissza úgy készüléket (NEM Huawei!), hogy csúnya vita kerekedett belőle és közöltem a forgalmazóval: életem végéig fogjuk küldözgetni, mert én ezt nem veszem vissza (teljesen karcmentesen küldtem be, fóliázva és úgy kaptam vissza, mintha betonon húzták volna végig a telefont és IMEI számok sem stimmeltek. Végül a gyártóval kellett felvennem a kapcsolatot, pénteki napon. Hétfőn szinte könyörögtek, hogy miután nincs abból a típusból, de van újabb, ráfizetéssel elfogadom-e a cserét. Mondtam, legyen. Tehát nem akarok abba a malomba szállni, hogy se pénz- se telefon. Én nem lopom a pénzt!Zöldüléssel kapcsolatban: Valóban nem észrevehető normál fényviszonyoknál, bár az első készüléknél úgy kb. az 5. napon én már akkor is láttam. Ezért írtam, hogy nem értek a kijelzőkhöz, de valahol azt olvastam vagy eladó mondta, hogy ez beleég a kijelzőbe idővel. A 3. telefonban a csíkot nem is én vettem észre, hanem egyik kollégám, mert mutattam neki, hogy lássa: első napon nem vagy csak alig zöld. S össze hasonítottam (-tuk) egyéb OLED kijelzőkkel. S láss csodát, valóban zöld az, ami a másik készüléken nem (pl. Huawei Mate 10 Pro-n nem, ugyanazon a sötét témán).
De a lényeg: 330000 Ft-os készülékről van szó! A szerviz azt mondta nincs rálátásuk milyen típus van a forgalmazóknál, erre mondtam kár, s gondoltam, akkor kinek kellene rálátásának lennie /?/ (s egyébként ők is az elállást javasolták).Végül: Nem azért írtam a Samsungot, hogy javasoljam másnak is (igazából mérgemben mondtam az ügyfélszolgálatosnak is). Hosszú évekig nem voltam hajlandó ilyen márkájú telefont vásárolni, mert a néhai windows-os Samsung telefonomban akkorát csalódtam, hogy az első és utolsó készülékem volt, amit a kukába tettem dobozával és így árával együtt. De nem azért vettem, hogy bosszantson, állandóan újra indítsam-telepítgessem és mindenkit vissza kelljen hívnom, mert hívás fogadásnál lefagy... Most is kollégám nyugtatgatott este, hogy nem fogok benne csalódni, s mutatott fotókat, amik sötétben készültek simán és vakuval. Amik vaku nélkül készültek, azt hittem, hogy azok a képek világosban készültek, ekkor mondta, hogy az egyik vakus, a másik vaku nélküli, de ugyan abban az időben készültek a képek. S én még csak nem is fényképezés kedvéért vásároltam meg 4-szer a M20Prot, hanem az innovációja miatt!!! De sebaj, fél év múlva majd lesz másik, máshol.
[ Szerkesztve ]
-
djbelo
senior tag
Abban én is egyetértek, hogy a Huaweinak már rég állást kellett foglalnia ez ügyben. Sajnos ez mai napig nem történt meg! De most, hogy 1 hétig nem volt nálam (szerviz) a teló........hát srácok minden bajom volt Mára vissza költöztem, bele s élmény a használata. Egyáltalán nem bántam meg, hogy Mate 20 Pro mellett döntöttem. Gyönyörű készülék!
Más:
Fóliát tudtuk valamilyent ajánlani rá? Csak üveg fólia a jó?
Köszi! -
xedamen
senior tag
Volt aki azt írta, hogy nem működik az ujjlenyomat olvasó hagyományos üvegfóliával. Aztán volt aki azt írta, hogy kipróbálta hárommal is, és ment, maximum újra be kellett olvasni. Külföldön is vegyes vélemények vannak.
A OnePlus a 6T-hez külön gyártatott olyan üvegfóliát, ami támogatja az in screen fingerprint scanner-t, úgyhogy valami alapja biztos van, hogy nem olyan pontos plusz üveggel. De ez engem is érdekelne...
-
Skynet258
veterán
Erre a telefonra inkább a nem üvegfólia a jó. Sima fólia tegnap jött meg lehet fel is dobom, most egy Screenknight van rajta de ez ilyen vizes felrakásos narancsbőrös szutyok, nem jött be. Cserébe olcsó és pár nap alatt itt volt Angliából, ezért vettem csak. Üveg az úton van Ali-ról, majd veszek párat (nem drágák) aztán akkor visszatérünk rá, de hajlított kijelzőre normális üveget nem nagyon találsz a márkásabbak között sem. Plusz itt még ugye van egy ujjlenyomat olvasó, ami van aki szerint meghülyül az üvegtől, van aki szerint nem. Majd kiderül.
https://geekpulse.hu
-
csucsu21
aktív tag
Sziasztok mennyire lutri a panel, és ha zöldül ez rögtön elő jön vagy csak bizonyos idő után ? Mediamarktban szeretném meg venni a telót valakinek valami tapasztalat hogy ott cserélik ha esetleg zöldül a kijelző ? volt szerencsém ki próbálni 3 nap erejéig messze ez a leg jobb androidos teló amit eddig a kezemben fogtam.
Előre is köszönöm.Az élet olyan, mint a motor be kell rúgni másként nem megy !!!
-
ADAM1337
nagyúr
p20 pro-ról valaki váltott mate 20 pro-ra ?
(Ami miatt váltanék kamera rendszer, talán jobb videó, vezeték nélküli töltés, vezeték nélküli emui desktop)
Nincs akkora difi a 2 készülék között. -
Skynet258
veterán
válasz ADAM1337 #3622 üzenetére
A kamera és a vezeték nélküli töltés nálam önmagában elég lenne, de ott van még a nagyobb kijelző, az ujjlenyomatolvasó helye, a kiválóan működő arcfelismerő, a 40W-os gyorstöltés ami tényleg brutál gyors... Szóval ha árban belefér akkor nem kérdés szerintem. Egy kollégám vett P20 Pro-t anno, ahogy megnézegette a Mate 20-at elég csalódott volt, hogy nem várt még egy keveset (és elkezdett agyalni hogyan tudna kiszállni a P20-ból minél kevesebb bukóval ).
Hozzáteszem P20 Prom nem volt, csak használtam egy tesztnyi ideig (asszem két hét volt talán).
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
vdavid4
tag
Míg a zöldülős Mate 20 csere vártam elkomunizáltam az asszony p20 projat.
-kijelzot jóval gyengébbnek érzem.
-gyors töltés miatt a vezetéknélkuli töltés nem túl érdekes (akksi abban is jól. Bírja)
Kameraban videóban csak az asszony véleményét mondhatom egyiket sem használom, a Mate kameraja picit jobb szerinte.
Ettől függetlenül én a mate20prot sokkal jobb készüléknek gondolom, gyorsabbnak érzem stb. (de sok pénzt nem hiszem hogy megér a csere, főleg ha a kamera és a vezetékmentes töltő érdekel)[ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
Engem hidegen hagy ki milyen telefont vesz, téged zavar mások véleménye.
Az inkább zavaró ha vki visszatérő jelleggel infantilisen viselkedik egy használati tárgy vonatkozásában és provokálja azokat akik a sajátjától eltérő véleményt formálnak.
Ha vki szabályt sértene, akkor érthető lenne amit művelsz, de ennek hiányában kissé gyerekes.
Fogadd el, hogy nem mindenki úgy gondolkodik mint te.[ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
gtiarni
csendes tag
Én iphone 7-ről váltottamMate 20 Pro-ra. A vételnél az XR és a Mate20 Pro között agyaltam. Választásnál mérvadó volt az nfc-s fizetés,dual sim, a kamera, független tesztek (youtube, fórumok, stb.), és az újdonság. Az első hét nagyon szenvedős volt az új rendszer miatt (9 évig használtam iOS-t), aztán kezdtem "belakni" így 3. hét használat után kezdem megszeretni. A vélemények amiket olvastam itt a fórumon és jelenleg írok egyénfüggőek és szubjektívok (egyetlen dolog objektív, hogy az ember szubjektív), gondolok itt arra hogy ki hol vásárolta a telefont vagy hogy belenyúlt-e az LG kijelzős mizériába. Összességében nagyon egyénre szabható, nekem kicsit nagy. Az android rendszernek van még hova javulni, sajnos van hogy beszaggat. Nekem is megkarcolódott a kijelzőm (fogalmam sincs hogyan, de tuti nem zsebemtől). Akkumulátora és töltése nagyon jó.
Szerintem itt a fórumon én vagyok az egyetlen ember aki azért szúrkol hogy LG kijelzős zöldülős jelenség jelentkezzen, mert így a karcos készüléket kicserélik.
Összegzés: Kezdem megszeretni.
Keep calm and trust me I'm an engineer.
-
Mr.Foreigner
csendes tag
Azért az érdekes, hogy akik Huawei háztól házig szolgáltatással küldték el a telefonjukat mostanában, azok 3-5 nap alatt megkapták az új készüléküket, Én múlt hét pénteken vittem be személyesen, ma hívtam az ügyfélszolgálatot és még mindig "javítás alatt" státuszban van a telefonom.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz Mr.Foreigner #3631 üzenetére
akkor ez nem csak nekem tűnt fel, hogy a háztól házig szerviz gyorsabban megvan szerintem azért mert a huawei szerviz is hozzájuk küldi és +1-2 nap átfutás lehet emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
NY_A
őstag
Hát azért nem csak Mate 20 Prokat szervizelnek. Gondolom a munka mennyiségétől függ kinek mennyi idő alatt készül el.
-
vasi89
addikt
válasz Mindreader #3635 üzenetére
Nem tudom, ezért csak tippelek. Én is a József körútra adtam be, kedden szóval egyenlőre még nem aggódom.
-
szlaci888
aktív tag
válasz Mr.Foreigner #3631 üzenetére
Én kedden vittem be személyesen a József körútra és az enyém is javítás alatt van még!
-
Mindreader
tag
Nekem eddig úgy tűnik jobban megéri postán hibabejelentőt kiküldeni, és ott feladni.
-
csomi1977
tag
Ebben igazad lenne ha nem azt mondta volna a srác nekem is mint itt sok mindenkinek,hogy új készüléket kapok. És amennyire én tudom mindenki új készüléket kapott. Szerintem egész egyszerűen logisztika van a háttérben. A József Krt-tól is be megy a központi szerízbe.Ha postán küldted be akkor a József Krt kimarad. És azt is eltudom képzelni ,hogy egész egyszerűen mivel sok a hibás készülék ezért hiánycikk lett a telefon.
-
vasi89
addikt
válasz csomi1977 #3639 üzenetére
hiánycikk szerintem nem lett főleg ünnepek előtt. A telenoron kívül szerintem mindenhol van raktáron is. Viszont a logisztika az meg tudja akasztani a folyamatot. Ezért is lett volna jó ha a Huawei kiad egy közleményt de úgy látszik csendben akarják megoldani.
[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
Még amikor elkezdődött ez a zöldülős mizéria, volt egy cikk a Gsmarena-n, ahol egy Huawei-es magyarázta, reagálva a problémára, hogy kijelzőragasztás, összeszerelési technika és miegymás. Akkor és azóta sem foglaltak állást, miszerint az LG panelek a problémásak.
Most BOE kijelzős példányom és a széleken, ahol a kijelző hajlik, látható egy zöldes csík mindkét oldalon. Nem különösebben érdekel, és az okát is tudom, miszerint ha nem pont szemben van a kijelző az ember szemével, akkor lesz egy enyhe színtorzulás a zöld árnyalat irányába.
A lényeg, amit ki akartam hozni ebből az egészből, az az, hogy vannak olyan LG paneles eszközök, ahol nincs zöldülés, és az is gyanús, hogy a kijelző szélein, a ragasztási pontoknál kezd el zöldülni. Nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy a ragasztóanyag, a telefon használat során keletkezett hője lehet inkább a ludas. Különben miért nem az egész kijelző zöldül?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Robot fűnyírók
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Diablo IV
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...