- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gtiarni
csendes tag
Sziasztok!
A kijelző hibáról szeretnék kérdezni. Hogy kezdődött el a folyamat nálatok? Mert az íveknél főleg jobb oldalt valahogy napról napra zöldebbnek tűnik. Aztán lehet már csak bebeszélem magamnak. Illetve van e valami infó hogy milyen serial számot kell figyelni. Bár pár napja még csak találgatás ment itt a fórumon.
Keep calm and trust me I'm an engineer.
-
Bambusznád
tag
Azt tudja valaki, hogy a Telenornál tényleg csak kékben létezik a telefon?
Mert a vállalati rendszer aminben rendelünk, azt írja, hogy "twilight kék". Eddig úgy tudtam, hogy vagy ez, vagy az.Nekem amúgy pont a kék kellene, nem szeretnék twilight-ot.
[ Szerkesztve ]
-
gtiarni
csendes tag
Google asszisztenst használjátok? Idáig iphone-t használtam és a sirihez hozzászoktam részemről nagyon hasznos volt. Próbálkoztam a google asszisztens beállításával (ha egyáltalán tényleg van rajta asszisztens), de valahogy nem jött össze.
Keep calm and trust me I'm an engineer.
-
xedamen
senior tag
válasz gtiarni #3506 üzenetére
Szia, Igen, én használom.
Át kell állítani a készülék nyelvét angolra, azon belül sem mindegy, hogy US vagy UK. Az "Ok Google" működik mind a kettővel, de US-en 7 különböző hang elérhető. Egyetlen hátrány itt OnePlus-hoz képest, hogy a hang alapú azonosítást nem támogatják a nagy gyártók már készülék feloldására, így "Ok, Google" után kéri az arcodat. Én ezt úgy oldottam meg, hogy Smart Lock-ban hozzá adtam az otthoni location-t, így otthon nem zár le a készülék, és működik az "Ok, Google" parancs szó.
Ha megvagy a fő nyelv beállításával, akkor a Google App-ot kell megnyitni az elkalmazás menüből, ott alul a "More" -> "Settings" -> és fent az Assistant-nál megint "Settings". Utána a második tab már az Assistant-é, tudod állítani, a nyelvet, az Assistant hangját, Ok Google-t hozzáadni és a többi. Nyelvnél itt is angol legyen megadva (lehetőleg US), hisz a magyar nyelvet ez sem támogatja még, akárcsak a Siri sem. Remélem tudtam segíteni.
-
Skynet258
veterán
válasz Bambusznád #3505 üzenetére
Szerintem kicsit összekeverték, mert a hivatalos színek elnevezései: Midnight Blue, Twilight, Black. Én ott vettem és az Midnight Blue (sima kék).
https://geekpulse.hu
-
Fantomas80
tag
Na én is leadtam szervízre a telót a szokásos kijelző zöldüléssel.
Hauwei postai szolgáltatással. Kitöltöttem a jegyzőkönyvet.
Az alkalmazott meg becsomagolta egy bubis borítékba meg egy nagyobb nejlon zacskóba!
Mondom dobozba nem kellene rakni? Nem nem szokták jött a válasz.
Gondolom, (remélem törékenyként kezelik), mondjuk azt ráírta a papírra hogy vétel ára 330 ezer FtVárom majd a további fejleményeket
Googlemaps frissíthetne már! A házunk helyén Avarkori sátrak és temető látható! :)
-
finu
tag
válasz Kohattyu #3481 üzenetére
Ha egy kicsit is konyítanál hozzá te nem írnál butaságokat, részemről zárom a témát.
EricssonGH337,388,T10,T28,Nokia8110,8210,6210,5210,6510,6310,8310,6230,6310i,7250i,6230i,6280,6288,8850,6300,LG4XHD,Optimus G,G2,G3,G4.Mate9,Mate10 Pro,P20 Pro, Mate 20 Pro.P30 Pro.P40 Pro.P50 Pro.13 Pro Max.14 Pro Max.15 Pro Max. 15 Pro
-
gtiarni
csendes tag
válasz Fantomas80 #3515 üzenetére
Mennyi idő alatt jött ki a bezöldülès? Fokozoatosan lett nagyobb ès erősebb?
Keep calm and trust me I'm an engineer.
-
Fantomas80
tag
válasz gtiarni #3517 üzenetére
Nálam kb 1 hét után de annyira nem volt vészes mint némelyik fotón de korán se voltak tökéletesek a színek akár egy youtube videót nézve. Lg paneles volt amúgy még előrendelésbe vásárolt.
Googlemaps frissíthetne már! A házunk helyén Avarkori sátrak és temető látható! :)
-
Bambusznád
tag
válasz Skynet258 #3509 üzenetére
Köszi, így gondoltam én is.
Felhívtuk más miatt az ügyintézőt, rákérdeztünk a színre, mire azt a választ kaptuk, hogy fogalma sincs...
A webshopban sincs már fent egy ideje, úgyhogy még ellenőrizni sem tudtam, hogy véletlenül nem forgalmazzák már ők is másik színben is, de hát reménykedem, hogy maradnak továbbra is a kéknélAmúgy én is örültem volna az emerald greennek, az is nagyon szép.
[ Szerkesztve ]
-
csomi1977
tag
válasz Fantomas80 #3515 üzenetére
Én hétfőn adtam le. Nagyon normálisak voltak. Gondolom azért nem csomagolták be jobban mert kapsz egy új telót. Nekem legalábbis ezt mondták.Állítólag a Huawei nem vacakol a javítással .
-
spartan44
tag
válasz spartan44 #3452 üzenetére
Nos úgy néz ki, talán én vagyok az egyetlen(?), akinek most, a 2. cserekészüléke is LG paneles lett. Pedig kezdtem bizakodni abban, hogy szinte mindenki, aki az elmúlt napokban-1 héten cseréltetett, mind BOE-s telefont kapott. Erre tessék....pontosan ugyanazt az 51-es végű LG-paneles készüléket kaptam most is, mint amit az első csere során kaptam.
Pedig az Euronics állítása szerint ez "webes" rendelés volt. (Ami persze jelentheti azt is, hogy telefonáltak egy másik üzletbe és megkérdezték, nem rohad-e náluk már lassan 1 hónapja egy Mate 20 Pro, mert akkor leküldhetnék hozzájuk, mert van itt egy idegesítő f.sz vásárló, aki nem hagyja őket békén....)
Így túl sok reményt nem fűzök ahhoz, hogy ez a típus már nem fog bezöldülni.
Szerintetek mit csináljak?
Vigyem vissza hétfőn (megint, harmadjára!) a telefont, írjunk egy jegyzőkönyvet és nélkülözzem megint legalább 1 hétig, amíg nem jön meg az újabb rendelés (ami lehet megint LG-s lesz) vagy inkább most már a Huawei szervizzel vegyem fel a kapcsolatot és hozzájuk küldjem el? (Ugyanis én nem vagyok pesti, de ahogy látom, postán meg lehet oldani, igaz? Vagy aki szintén nem Budapesten él, hogyan juttatta el a szervizbe a készüléket?)Előre is kösz a válaszokat!
-
-
djbelo
senior tag
válasz spartan44 #3522 üzenetére
Hívd fel a Huawei központot! Ott elmondod mi a probléma, s futár küldenek a készülékért, (háztól házig garancia) kb 1 hét és hozzák vissza! Kár volt az euronicsba vinned. Közvetlen szerviz szerintem. De biztosan az van, hogy másik üzletből hozták át ahol még nem adták el.
[ Szerkesztve ]
-
finu
tag
válasz gtiarni #3520 üzenetére
Ebből csak az érintő típusa derül ki!
EricssonGH337,388,T10,T28,Nokia8110,8210,6210,5210,6510,6310,8310,6230,6310i,7250i,6230i,6280,6288,8850,6300,LG4XHD,Optimus G,G2,G3,G4.Mate9,Mate10 Pro,P20 Pro, Mate 20 Pro.P30 Pro.P40 Pro.P50 Pro.13 Pro Max.14 Pro Max.15 Pro Max. 15 Pro
-
gtiarni
csendes tag
-
xedamen
senior tag
válasz spartan44 #3522 üzenetére
Nekem is harmadjára sikerült BOE-t kapni, úgy hogy 5x mentem potyára Telekom üzletbe 2 héten keresztül, mégsem hisztiztem rajta. Volt jegyzőkönyv, aztán majd cserélik, sose legyen nagyobb bajom. Felesleges összeesküvés elméletet szőni, hogy másik boltból kértek egy régit és, hogy rólad beszélnek rossz véleménnyel stb... Kellemetlen szituáció, de attól, hogy bosszankodsz, sem az Euronicsnak nem lesz rosszabb, sem a telefonod nem változik BOE-re hirtelen, csak magadat hergeled. Intézkedj, vidd vissza, cseréltesd ki. Nem értem miért kell előre azon aggódni, hogy majd az új is LG lesz?! Majd akkor ráérsz zsörtölődni, feleslegesen agyalsz olyanon, amire 50% esély van. Állj úgy hozzá, hogy a következő jó lesz. És egyébként LG panelesből is van hibátlan!! Nem emlékszem, hogy írtad volna, hogy ez is zöldülne... Na, de befejeztem a pszichológus szerepet, úgysem lehet a mélyen gyökerező magyar negativitást kiírtani egy fórumon keresztül
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
válasz xedamen #3527 üzenetére
Sokkal megbízhatóbb és gyorsabb a szervíz mint egy bolt vagy szolgáltató. De felőlem 5 ször is visszaküldheted. Arról nem is beszélve hogy valszeg gyorsabb is mivel kimarad egy lépcső.
És kinek mi a hiszti. Mert a fórumon csak erről beszéltél[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
xedamen
senior tag
válasz 7Heads Drago #3529 üzenetére
Milyen lépcső marad ki, miért is gyorsabb a szerviz? 3 napon belül besétálsz és helyszínen cserélik, amennyiben van raktáron, ellenben a szervíz kb 1 hét. Ha a szolgáltató/bolt nem tudja cserélni készlet hiány miatt, akkor írnak egy jegyzőkönyvet, a telefon nálad marad, nem kell leadnod, s bármikor ha kapnak besétálsz és elhozod az újat. 3 napon belül nem értem miért a szervíz lenne a jó megoldás, de kinek mi...
-
Krinyo
senior tag
"51-es végű"
Mindenkinek 51-es végű az LG panele akinek 122-es szoftvere van, mert az a kijelző meghajtó firmware száma, ami frissülhet, változhat szoftverfrissítéssel. Ettől még lehet hibátlan LG kijelződ, le kell tesztelni.
-
vaguny
tag
Sajnos azt kell mondjam, hogy a BOE kijelző sem tökéletes. Nem zöldül ugyan, de tegnap vettem észre egy fehér hátterű appnál egy kis sávosodást, ahogy a sötét szobában ültem. Először csak olyan "mintha" jelenségnek tűnt, de aztán ahogy húztam lejjebb a fényerőt, úgy mutatta meg magát "egyre jobban" . Egyébként minimálisan eltérő árnyalatú függőleges sáv/sávok látszanak végig futni a kijelzőn (egy mintha valamelyest határozottabb volna) . Természetesen nem azt akarom mondani ezzel, hogy nem lehet együttélni a dologgal, de azért most mivel észrevettem, kicsit azért foglalkoztat. (Még ha tényleg olyan minimális fényerőn is jelentkezik, ami nem éppen általános használatot jelent).
...és hát lehet beszélni oled panel sajátosságokról, de érdekes módon ilyennel a korábbi oledes telefonoknál, amelyekhez közöm volt, nem találkoztam még.XBOX GT/PSN ID/EA ID: xVAGUNYx ; STEAM ID: Vaguny
-
spartan44
tag
Kösz a válaszokat!
Egyelőre még nem fotóztam le, de ahogyan tegnap esti használat során láttam, már most ennél a modellnél is van egy, egyelőre minimális zöldülés, a szenzorsziget körül. (Az előzőnél is ugyanígy kezdődött és ment szépen lefelé. Mikor visszavittem, akkor már az oldalán is jól látható volt, itt még - lekopogom - nincs.)
Hétfőig biztosan várok, de ha rosszabbodik a helyzet, akkor szerintem most már inkább a szervizzel veszem fel a kapcsolatot. Valaki írta, hogy mondták neki, hogy csak azon a napon, amikor bevitte, ő volt az ötödik "bezöldülős". Úgyhogy ott szerintem szinte 100 %, hogy ha cserélik, akkor egy BOE-sat küldenek helyette és/vagy rugalmasabban kezelik a helyzetet. (Bár azért a szerviztől is vannak némi fenntartásaim, ahogyan pl. ez a kolléga járt. De az is tény persze, hogy ha zöldül, akkor valamerre lépni kell!)
xedamen!
Az Euronics tőlem elkobozta a telefont. Nem az volt, (mint akkor ezek szerint nálad) hogy írtunk egy jegyzőkönyvet, aztán addig nálam maradhatott a készülék, amíg meg nem jött az új, hanem le kellett adnom dobozostul-mindenestül. 1,5 hétig nem is volt így nálam a telefon egyáltalán, mert alternatív készüléket sem adtak addig helyette. (Ami nem katasztrófa persze, mert én vártam volna akár 2 hetet is, de ha tudom, hogy ugyanúgy LG-set kapok vissza, akkor már inkább a szervizzel kellett volna a kapcsolatot felvennem és már rég túllennék ezen az egészen. Ezért is hajlok most már egyre jobban afelé, hogy szerviz lesz, mert ha már ezek szerint megint 1 hét legalább, akkor ott azért csak nem 50-50% az esély arra, hogy megint LG/hibás kijelzős modellt kapok.)
Krinyo!
Ja, bocs, én ezt nem tudtam.
[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
válasz spartan44 #3533 üzenetére
Na ez új nekem is. Ebben az esetben mindenképp szerviz. Azt hittem, hasonlóképp mint nekem és más fórumtársnak is megtarthattad a készüléket. Nem tudom merre laksz és opció-e, hogy több Euronics üzletet megkérdezz, bár ezek után azon sem lepődnék meg, ha azt mondanák, hogy csak ott tudod cserélni, ahol vetted. Kíváncsi lennék, hogy fogyasztóvédelmi szempontból ez mennyire helytálló, hogy készülék nélkül maradsz... Bevallom, most csalódtam az Euronicsban
-
gereke
tag
-
spartan44
tag
válasz xedamen #3534 üzenetére
Csak ez az 1 Euronics van itt, ahol most vagyok. (Mert egyébként nem itt vettem, hanem a lakóhelyemen, de hétfőig biztos nem megyek haza.)
Hát őszintén, soha nem volt még ilyen problémám, hogy készüléket 3 munkanapon belül cseréltetnem kellett volna, így bevallom elég hülye vagyok a témához, de most már nekem is kezd egyre több helyen sántítani az (itteni) Euronics, ha fogyasztóvédelemről van szó. Alapból a cserekészülék által kiállított számla is elég furcsa volt (ami állításuk szerint megfelelő, ha az eredeti, sztornózott számla megvan mellette, mert az a lényeges), meg hát olvasom a fórumot és láttam azt, hogy sokan kaptak alternatív készüléket, amíg el nem készül a telefonjuk/megtarthatták addig, amíg nem lesz raktáron az új cserekészülék. Emellett a pénztáros csaj is burkoltan a f.szba kívánt, hogy egy, már sztornózott számlát már megint sztornóznia kell, ráadásul 3 munkanapos cserével. (Ami teszem hozzá az ő baja, én sem azért rohangálok oda, mert nincs jobb dolgom...)
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz spartan44 #3537 üzenetére
Alapból ott sántít az euronics h neked levonták az óra árát. Nem tudom, hogy lehet egy ilyen cég hivatalos viszonteladó, hiszem millió megbízhatóbb üzlet/GSM bolt van az országban.
Egyébként aki a telenornál rendelt elő az írjon nekik emailt, hogy kéri az óra gari papírjának pótlását mert addig sehová nem szól a garanciátok. Írtam egy levelet és kb szó nélkül küldték is 1 héten belül csak a szériaszám kell nekik.
[ Szerkesztve ]
-
Kohattyu
csendes tag
Az van, hogy kínai. Soha nem lesz JAPÁN. A nagy tömegben ott elmegy ez is . Max majd ha úgy adódik lesz olyan mint a JAPÁN vagy AMERIKA és SAMSUNG.Eleddig sem volt eredendő kínai termékem(nem egyenértékű a külföldi technológiával megbizásos gyártással), ezután sem lesz. De persze ez csak az én véleményem.
-
-
MikeWazowski
addikt
Ide is beírom, itt lehet előbb jön válasz:
Azt meg tudja valaki mondani, hogy amikor az alap képernyőn vannak kint az ikonok, ott azokat hogy lehet ABC-rendbe tenni? Eddig menüvel használtam a telefont, de lehet áttérnék a főmenüs nézetre, de zavar, hogy keresnem kell minden alkalmazást, mert össze-vissza van minden.
Vagy erre nem is lenne lehetőség?
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Bambusznád
tag
válasz Bambusznád #3519 üzenetére
Ma sikerült másik ügyintézővel beszélni, azt mondta, hogy lehet választani, hogy twilight legyen, vagy kék.
Ez eddig a jó hír. A rosszabb hír, hogy akkora a sorbanállás a telenornál,hogy arra a kérdésre, hogy mikor kapnánk készüléket azt volt a válasza, hogy 2019Q1, de simán lehet belőle Q2 is... -
z67
őstag
válasz Bambusznád #3542 üzenetére
Szerintem nem a Telenornál van sorbanállás, fel sem nagyon vesznek rendelést, mert sehol nincs nekik raktáron. A központiban sem. 2 db üzleti bemutatódarab van a hálózatukban. Remélhetőleg új gyártásra várnak, és akkor valószínűleg javul a helyzet. Ki a fene várna a mai világban fél évet egy telefonra?
-
doooo
veterán
Csak a szétnyitható készülékben lehet (mert hivatalos állásfoglalás nincs róla), az is azért mert nyilván olcsóbb mint a sajátjuk (mert van sajátjuk is), nem azért mert jobb. A többiben szóba se jöhet kínai kijelző, így hagyományosabbakat a valamit is érő telefonjaikban nem fogsz látni. Van sajátjuk, ők a legjobbak benne, és komoly befektetéseket viteleznek ki a következő 2-3 év során a képernyőgyártásuk további fejlesztésébe. Ha ez igaz is erre az első generációs, így is eszméletlenül drága szétnyitható telefonra... még nem változtat semmin se. Ezzel nem mondom, hogy ami BOE, az rossz, de azt se lehet kijelenteni, hogy a legjobb (hisz a számok szerint sem az, ez a sok probléma egyetlen modell esetén meg lassan az LG-től is meg tőlük is elveszi a gyártók kedvét. Nem kellett volna meghajlítani a Mate képernyőjét... arra valahogy nem voltak felkészülve kellően.
-
vasi89
addikt
válasz Bambusznád #3545 üzenetére
Ez azért gáz mert, ha Januártól drágábban árulják majd akkor Te is a drágább áron kapod meg.
@doooo: Én igazából csak arra reagáltam, hogy nem lehet kijelenteni azt h ami Kínai az csak rossz lehet. Nem a Samsung és nem is az Apple az isten, sőt nem is a Huawei. TV-ben vagy monitorban pedig a samsung silányabb minőséget ad min pl az LG. Szóval itt ez a vita fölösleges de egyik gyártó sem hibátlan.
-
doooo
veterán
"TV-ben vagy monitorban pedig a samsung silányabb minőséget ad min pl az LG." Tekintve, hogy OLED-et nem bír gyártani a Samsung... de abban a technológiában, amit használni tud, nem silányabb semmivel sem. De ahogy mondtad, is ennek nincs itt helye.
"Én igazából csak arra reagáltam, hogy nem lehet kijelenteni azt h ami Kínai az csak rossz lehet."
Ez viszont igaz. -
xedamen
senior tag
válasz gergotakacs #3547 üzenetére
Úgy van megcsinálva a tok, hogy nem takar ki a kijelzőből. Nekem volt ilyen iPhone Xs Max-hoz, de az alapból nagyon széles volt, és nem volt kényelmes vele. Egyébként fém keret nagyon masszív, a plasztik hátlap is tetszett. Szerintem jó fajta tok.