- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morden24
nagyúr
Ja, az engem tökre nem érdekel, hogy miért warezol valaki
Arra mindig lehet indokot találni. Ha kell, akkor a játékok minőségétől függetlenül is.
Én csak annyit mondok, hogy egyrészt a mai napig vannak jó játékok - én is találok, pedig elég háklis vagyok. És én nem látom, hogy a játékpiac haldokolnia (sőt), de még azt sem, hogy a PC-s játékipar tenné. Azon, hogy háttérbe szorult, szintén nem lepődöm meg túlzottan, mert a klasszikus HC pécés játékoknak, az rts-eknek, a tbs-eknek, a sztorivezérelt rpg-knek, szimulátoroknak, klánwarozós fps-eknek annyira marginális a részesedése, hogy kvázi nem is fejlesztenek ilyeneket - de ez igaz több évre visszamenőleg is. Főleg a bugzás meg ilyen technikai probléma. Azért objektíven abból sokkal kevesebb van, mint mondjuk 5-10 évvel korábban, amikor kb. rendszeres volt, hogy mindent csak az első patch után lehetett játszani, és nem ám azért, mert optimalizáltak kicsit meg beraktak két új effektet, hanem mert olyan technikai meg gameplay bugok voltak, hogy ihaj (csak példának: Gothic3 , Oblivion, Civilization 4, Supreme Commander, Neverwinter Nights 2 meg egyebek).[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies