- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Asustor NAS
- Apple TV+
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Microsoft Office és Office 365 topic
Aktív témák
-
Keitaro
addikt
Eddig is sebességkímélés miatt sokszor összehoztak modelleket kevesebb poligonból, akkor ennek most mi teteje van?
Lehet valamit nem fogok :)
De nem értem hol a világrengető újdonság. (ráadásul a fejnél szvsz láthatóan roszabb a csökkentett minőségű felépítés) -
faster
nagyúr
... tehető a háromdimenziós testek modellálása. :F
Nem inkább modellezése? -
LordX
veterán
Ott nem kevesebb poligonból, hanem kevesebb háromszögből pakolták össze a modelleket..
Nézd meg itt az ''a'' betűt: az új eljárásban a sík oldalát egy-két poligonból összepakolták, míg háromszögből kell vagy 20. És nem romlott a minőség. Próbáld meg az oldalát 3 háromszögből kirakni.
Legalább is így értelmezem. -
KovacsUr
addikt
Nem feltétlenül háromszögekre... The proxy representation, once refined, is then reconverted into a now-optimized mesh -- but not necessarily a mesh of triangles. The technique turns them instead into an assortment of polygons -- some triangles, but also four, five, six or more sided figures that more efficiently represent the shape. These in turn feed seamlessly into standard software to represent 3-D shapes on computer screens, or for other uses.
So it goes… We stand alone by standing stones and turn them into circles.
-
kbalage2
aktív tag
Énse nagyon értem a korszakalkotó mivoltát, de biztos igazuk van. A háromszögeket sokszöggé összevonni egy dolog, ilyet már láttunk. 3dsmaxban is lehet az objektumokra olyan módosítót pakolni, amivel aztán igénynek megfelelően változtatható a részletesség/poligonszám stb. Ha jólértem akkor ez ugyanezt csinálja, csak pl a megjelenítési teljesítménytől függhet a részletesség... vagymi :DDD
Minden ami LEGO RC - racingbrick.com
-
Keitaro
addikt
Ezt én is értem, de a renderelésnél szvsz ez már nemigen számít...
KovacsUr : amit mondtam az a renderelés folyamatára értendő. A tárolás tényleg kevesebb helyet visz, de szvsz ennek kevés jelentősége van. Na mindegy viszont ha erre jó, hát erre jó, legalább elérték, hogy írtak róluk :) -
rog
addikt
szerintem se. de az eredeti cikk szerint is a tárolást optimalizálja az eljárás.
(max olyat tudok elképzelni, ha valamilyen transzformációt kell végezni a modellen, akkor azt a cpu gyorsabban ledarálja, ha 14 bonyolultabb sokszöggel kell számolnia, mintha 168 egyszerűvel.) -
nap
addikt
''modellálása'' az magyarul nem modellezése?
[Szerkesztve]browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest