- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Amazon
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Debian GNU/Linux
- Aliexpress tapasztalatok
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
shabbarulez
őstag
Amikor PR-ról, reklámról és a fogyasztók elkápráztatásáról van szó a konkurenciával szemben akkor a cégek marketing csoportjait nem igazán szokta érdekelni az mit bír el a technika. Tök nyugodtan és gátlástalanul beleraknak mindent a reklámba, még akkor is ha csak nagyon kicsi vagy korlátozott a realítása. Ugye ADSL-en így születtek az up to 8 Mbps-es csomagok, ADSL2+on meg az up to 24Mbps-esek. Utóbbira már idehaza is van példa Pantel révén, de ezek reklámozási módszerek nyugaton, amcsiban és a távolkeleten ugyanilyen bejáratottak.
És persze amikor a cégek elkezdenek ilyen formában egymásra licitálni akkor az a többi technológiát is ugyanúgy érinteni fogja. Így születtek kábelneten a 15-20-30Mbps-es előfizetői csomagok, amik realitása szintén elég korlátozottan értendő. Persze a reklámban jó mutatnak, az apróbetűs kicsillagozott részen meg majdcsak átsiklik az előfizetők többsége.
De akár mobil frontról is lehet hasonló példát mondani, ott is szeretnek nagy csúcsértékkel villogni a reklámokban, aztán ha elolvasod a szerződést akkor máris teli van mindenféle korlátozó kitétellel: hogy mit nem szabad, nehogy túlterheljék az előfizetők a hálózatot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Androidos tablet topic
- Amazon
- Apple notebookok
- További aktív témák...