Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shabbarulez

    őstag

    válasz TeeJay #8 üzenetére

    Amikor PR-ról, reklámról és a fogyasztók elkápráztatásáról van szó a konkurenciával szemben akkor a cégek marketing csoportjait nem igazán szokta érdekelni az mit bír el a technika. Tök nyugodtan és gátlástalanul beleraknak mindent a reklámba, még akkor is ha csak nagyon kicsi vagy korlátozott a realítása. Ugye ADSL-en így születtek az up to 8 Mbps-es csomagok, ADSL2+on meg az up to 24Mbps-esek. Utóbbira már idehaza is van példa Pantel révén, de ezek reklámozási módszerek nyugaton, amcsiban és a távolkeleten ugyanilyen bejáratottak.

    És persze amikor a cégek elkezdenek ilyen formában egymásra licitálni akkor az a többi technológiát is ugyanúgy érinteni fogja. Így születtek kábelneten a 15-20-30Mbps-es előfizetői csomagok, amik realitása szintén elég korlátozottan értendő. Persze a reklámban jó mutatnak, az apróbetűs kicsillagozott részen meg majdcsak átsiklik az előfizetők többsége.

    De akár mobil frontról is lehet hasonló példát mondani, ott is szeretnek nagy csúcsértékkel villogni a reklámokban, aztán ha elolvasod a szerződést akkor máris teli van mindenféle korlátozó kitétellel: hogy mit nem szabad, nehogy túlterheljék az előfizetők a hálózatot.

Új hozzászólás Aktív témák