- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
''Távirányítással is lehet kezelni'': ez konkrétan azt jelenti, hogy ül egy ember x kilométerrel odéb egy halom kapcsoló meg rádió előtt és kezeli. Ezt az embert ugyanúgy ki kell képezni pilótának, mint aki fent ül a nagy helikopterekben. A programozott útvonalas repülést is pilótáknak kell programoznia, egy civil honnan tudná, hogy mennyi hely kell egy fordulóhoz, mikor kell felemelni a gépet pl. egy távvezeték előtt, stb.stb.
Azt is teljesen kizártnak tartom, hogy a légügyi hatóság a levegőbe merjen engedni bármit, ami bonyolultabb egy papírsárkánynál és nem pilóta vezeti. Az is kizárt, hogy a légiirányítókkal ne kelljen kommunikálnia, mert ha vészhelyzet van, a légiirányítók kíméletlenül kitakarítják a légteret, rendőrségi alkalmazás ide vagy oda.
Lehet, hogy az ejtőernyők fajtáit nem kell majd megtanulniuk...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis