Keresés

Aktív témák

  • Dworkyll

    tag

    válasz guest #14 üzenetére

    Bátor, nevedet vállaló barátom,

    MO képviselet alatt mit értesz? A leányvállalatot, vagy valami partnercéget? Ha konkrétumot mondasz, még lehet hogy én is tudok a intézkedni.

    Ami meg a márkás gépek supportját illeti van néhány apróság, amiről mintha nem tudnál.

    1. A vevő maga választhatja ki a szolgáltatásszintet, 5x8;7x24; 2 órás reakcióidő vagy 4 órás, de ha saját ötleted van, azt is meg lehet alkudni. Viszont mindezt pénzért adják, hiszen ez egy szolgáltatás, és nem szivesség.
    A cigánykocsmával nem tudom ezt összevetni, mert ott még nem jártam. De ismerek olyan masinákat, amik 5-6 éve (!) még csak kikapcsolva sem voltak.

    2. Hibás sorozatok. Előfordult már. Baj. Viszont ilyenkor elég gyorsan cserélnek. Biztosan gyorsabban mint a noname-k. Ahol, lehet a boltot se leled meg mire visszmész a gariddal, az IBM meg itt van már több mint 60 éve.

    3. Portfólió. Van igény olyan gépre, ami akkor is megy, ha processzort cserélsz (!!!!) (mutass ilyen noname-t:) ), meg olyanra is, amit otthonra szántak. Ez utóbbit tutira nem Magyarországra találták ki, ahol az átlag vásárló fejből tudja nyolc-tíz bolt alkatrész árlistáját, de a süket nyugatiak megveszik. AZ említett cégek helyében nem égetném magam ezekkel, de valamiért nyugaton ezek elég jól fogynak.
    Szal ameddig van kereslet a gyengébb masinákra, addig gyártani is fogják. DE a beruházási döntés a tied. Van ilyen is, meg olyan is.

    Hányszor hallottam már egy fair árkalkuláció után, hogy '' igen, ezt szeretném, tudna ez lenni 50.000-el olcsóbb?'' :) És a sok szakértő menetből javítja, magának.
    Klassz lehet.

    http://ekonyvolvaso.blog.hu

Aktív témák