Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UnSkilleD

    senior tag

    válasz Tikakukac #10 üzenetére

    egyetértek, hatalmasak a különbségek az iskolák között

    "Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince

  • Diopapa

    addikt

    válasz Tikakukac #14 üzenetére

    Ámen.

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

  • NGA

    addikt

    válasz Tikakukac #14 üzenetére

    Attól mert neked szar volt, még másnak lehet jó. Mi végignézzük a város több suliját is, mire választottunk. Csak a közvetlen környékünkön 6 iskola van. Nem tudom ti hogy kezdtétek, de mi már az ovinál is válogattunk. Nagyon nem mindegy, milyen körülmények között tanul a gyermek, és a suliból mennyien tudnak jó gimiben továbbtanulni.

  • NGA

    addikt

    válasz Tikakukac #17 üzenetére

    És akkor mi legyen? A telenor adományozzon mosdót? Nekik tabletjük volt.

    A másikra: Igenis, el lehet költözni. Én is 170 km-re lakom a szülővárosomtól. És naponta 70 km-t autózom a munkahelyemig. Mert nem a sűlt galambot vártam, hanem megkerestem a lehetőséget, hogy a gyermekem a lehető legoptimálisabb környezetben nőjön fel a lehetőségekhez képest. A nagyobbik fiam és lányom Bristol mellett él, nekik ott adódott olyan lehetőség, hogy jól boldoguljanak. Öcsém ausztriában van, kiment családostól. Mert ott találta meg a lehetőséget. De sokak képtelenek boldogulni. Ez természetesen nem rád értettem.

  • NGA

    addikt

    válasz Tikakukac #26 üzenetére

    Én meg építésznek tanultam, és van fogalmam arról, hogy mennyibe kerül egy ekkora épület felújítása. Ne hasonlítsad össze egy laptoppal. A barátom itt dolgozott tanárként, láttam előtte, közben, és készen is az épületet.

    Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata a projekt megvalósításához (a pályázatban igényelt) bruttó 593 000 000 Ft összegű támogatásban részesült, melynek elszámolására 100 %-os támogatásintenzitás mellett nyílik lehetőség, tehát az Önkormányzatnak a projekt megvalósításához önerőt nem szükséges biztosítania.

    Az iskola fejlesztésének szükségességét az alábbi indokok tették szükségessé:

    - Az épület szerkezete IMS technológiával készült, amely a statikus szakvélemények szerint néhány éven belül felújításra szorul, máskülönben nem képes biztosítani az oktatás biztonságos feltételeit, amely az iskola bezárását jelentené.

    - A mindennapos testnevelés oktatás feltételeit az iskola mai állapota nem képes hosszú távon biztosítani, a szerkezeti problémáktól eltekintve sem. A tornaterem rossz állapota (rossz hőszigetelés, állandó beázások, nem megfelelő hangszigetelés), és az iskola kültéri kosárlabdapályájának rossz állapota szükségessé teszi ezek felújítását, és az iskola testnevelési eszközparkja is bővítésre, felújításra szorul.

    A 2014. nyarán elkészült fejlesztés alapvetően az épület felújítását takarja, amely magában foglalja:

    • a szerkezeti megerősítést,
    • a meglévő nyílászárók cseréjét,
    • az épület utólagos külső hőszigetelését,
    • személyi felvonó kialakítását,
    • az épület teljes akadálymentesítését,
    • a lapostető utólagos hő és vízszigetelését,
    • a tantermeket összekötő falak hangszigetelését,
    • a főzőkonyha tálalókonyhává történő átalakítását,
    • mozgáskorlátozott parkoló kialakítását,
    • a belső burkolatok cseréjét,
    • a felülvilágító kupolák egy részének szerkezeti okokból történő megszüntetését, másik részük cseréjét,
    • teljes gépészeti felújítást és
    • a sportudvaron található kosárlabdapálya felújítását.

    Az építési munkálatok mellett a mindennapos testneveléshez elengedhetetlen eszközpark is bővítésre, fejlesztésre került a projektben, illetve nagyszámú innovatív, az egyénre szabott nevelést, és a HH-HHH illetve SNI gyermekek integrált nevelését megkönnyítő innovatív eszköz került beszerzésre.

    A fejlesztés eredményeképp, az SNI gyermekek a HH és HHH gyermekek számára kedvező, minőségi oktatási környezet kínáló iskola került kialakításra, amely hosszútávon fenntartható, és megfelelő infrastruktúrát biztosít a pedagógiai eszközök, oktatási folyamatok fejlesztésére. Természetesen a projekt alapvető és kiemelt célja a mindennapos testnevelés feltételeinek biztosítása, amely a fejlesztés eredményeképp maximálisan megvalósult.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák