Új hozzászólás Aktív témák
-
#08052480
törölt tag
Hat ennek a listanak semmi ertelme.
Elsosorban felhozni a Darksiders-t meg a Dante's Inferno-t, mint potencialis jatekokat, amiktol erdemes lehet lopni onmagaban egy hatalmas vicc, mivel egy szemnyi kreativitas vagy sajat otlet nincs bennuk.
Masreszt meg a BloodBorne annyiban hasonlit barmelyikre is, hogy ebben is lehet suhogtatni a kardot meg futkarozni jobbra-balra. Teljesen mas aspektusat kepviseli a mufajnak mint a DmC altal elinditott 'stylish hack and slash'-vonal, de azert kossz, legalabb mar tudjuk, hogy gozod sincs mirol beszelsz. -
#08052480
törölt tag
Erdekes, hogy nem a Demon's Souls vagy Dark Souls ugrott be rola, mikozben pont azoknak a next-gen iteracioja, ugyanattol a csapattol.
Ha szazszor vegigneznem sem tudnak pl GoW-ra vagy DmC-re asszocialni, pont azert kerdezem, hogy neked mikepp sikerult, de erre meg mindig nem valaszoltal.
Ha meg bunko voltam, elnezest erte - majd kovetkezore odafigyelek.szerk a szerkre: azt inkabb meg sem kerdezem, hogy a Dante's Infernoban mi volt az egyedi
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sztorira gondoltam , ami az isteni színjáték és egy remek rajzfilm feldolgozása. Maga a játék DMC és GOW koppintás, de vannak benne egyedi és remek ötletek.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gabber01
addikt
Már elmondtam. Annyiban hasonlít azokra, mint amennyire egy veréb egy sasra. A csontvázat rá lehet húzni mindenre, ilyeneket minden játékról el lehet mondani, hogy az alapvető stílusjegyeket mutatják. Ennyi erővel lehetne Diablo klón is, éppen csak a nézőpont más... Ajánlom a következő videot; most akkor minden zene ugyanolyan?
Majd ha veszed a fáradtságot és kipróbálod a DS-t, ne adj isten még utána is olvasol, akkor majd rájössz hogy miért annyira más.Ja, és csak egyetlen részlet: majd ha a többi "hasonló" játékban is gyakorlatilag bármitől 2-3 ütéstől meghalhatsz, akkor majd beszélhetünk hasonlóságról.
[ Szerkesztve ]
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
waithEard
őstag
+1 Azt hiszem találó a leírásod.
Bár azt hiszem én már öreg vagyok az ilyen kaszabolós - sarabolós dolgokra. Dögunalmasnak, és egysíkúnak találom.
Nyilván egy tizenéves más szemmel nézni, főleg, ha fanboy az illető a témában.[ Szerkesztve ]
"The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
gabber01
addikt
Vicces, hogy mindig a DMC-t hozod fel; gondolom egy percet nem játszottál egyik DS-el sem. Akkor nem ezekkel a hülyeségekkel jonnél.
Egyébként igen, láttam hogy ez már ilyen, gondolom elkurvultak a kiadó nyomására hogy populárisabbá tegyék, mint a DS-ek. De ettől függetlenül egy az egyben egy Van Helsingbe oltott DS-nek néz ki, és ha legalább olyan mély tartalmat pakolnak bele, akkor már nem lesz rossz. (egyébként ha az ember csak végigrohan a DS-eken [már ha nem hagyja ott és hordja el mindennek, mert annyira életképtelen, hogy az első 2 halál után feladja], hanem képes egy kicsit figyelni a rengeteg kis finom utalásra, akkor kiderül mennyire is összetett a világa).
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
gabber01
addikt
Nem fog, mivel nem jön PC-re. A mai világban amúgy sem szabad hinni semminek, mindent downgrade-elnek mire kijön a "végleges".
A Bloodborne videóban nem is az első, semmitmondó tutorialt mutogatták meg a karaktergenerálást. Megint csak azt mondom, hogy populárisabbá tették, pörgősebbé, de a játékmechanika simán át van emelve.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
gab1ka
aktív tag
A Dark Souls-ot nem youtube-on kell nézegetni hanem játszani..Ha te is beleöltél volna 40-200 órákat mint a legtöbb ezzel a játékkal játszó játékos, akkor értenéd hogy miért erre asszociálnak és nem az általad leírt nonszensz listára.
A játékmechanika annyira egy az egyben ugyanaz hogy ha nem olvasok utána hogy mi is ez akkor azt mondom hogy ez valami DS DLC.Demon Souls,Dark Souls,Dark Souls II..pontosan ugyanaz a 3 játék minimális grafikai újításokkal különböző sztorikon át.Nagyon frankó játékok szó se róla, de ezt ami a fentebbi videóban van ezt már láttuk, ezerszer porrá rágott csont.
-
gab1ka
aktív tag
Látod ez a baj hogy kényszeresen agyonmagyarázod a saját kommentjeidet több tíz hsz-en át úgy, hogy saját bevallásod szerint még csak nem is játszottál a játékkal és csak szajkózod a butaságaidat.Nem sikerül még mindig megértened (hiába írod le két egymást követő mondatban azt hogy ez nem DS) hogy a videót látva ez bizony egy Dark Souls játék más karakterekkel más helyszínen.Ezért a lerágott csont kijelentés, ami ez esetben nem az atmoszférára értendő, hanem arra hogy ugyanazzal az engine-el, ugyanazzal az irányítással ugyanúgy kaszabolsz mint ahogy eddig..pfuu még a HUD is ugyanúgy néz ki..Olyan mint a COD széria..Ha az ember kicsit hátradől a monitortól nem is tud különbséget tenni A és B között mert minden teljesen egyezik.Kb erre próbált rávezetni gabber01 is, de a hozzád hasonlóknak kár is bármit mondani hisz te 2 youtube videót összehasonlítasz és máris megmondod hogy hol a párhuzam e sorozat és 5 totál másik játék közt..hagyjukmár..
"Még annyi hogy engem nem zavar és érdekel hogy a Dark Soulsra asszociálnak, én nem játszottam vele ezért engem más játékokra emlékeztet.." Egy mondatban van megmagyarázva miért is kellett volna inkább csöndbe maradnod..
UI.: pont Quakeztem vagy 10 évig ha nem többet..
-
#08052480
törölt tag
persze nem H & S meg persze lehet teljesen más
Mar miert ne lenne hack'n slash?
Mindharom Souls jatekban - es varhaton a BloodBorn-ban is - egeszen osszetett a fejlodesi rendszer, a tetteid bizonyos szinten befolyasoljak a kornyezetet es nagyon elkodositett formban meg kuldeteseket is vehetsz fel NPC-ktol. Sok helyen emiatt akcio-rpg-kent vannak besorolva, de ezt (foleg az rpg reszt) kisse tulzasnak erzem.
Ez mar onmagaban teljesen kizarja azt, hogy az altalad felsoroltakkal egy lapon legyenek emlitve, emelett maga a harcrendszer is gyokereiben elter toluk. Mig a DmC vonal inkabb a villamgyors reflexekre, kombozasra es minel latvanyosabb harcokra helyezi a hangsulyt, raadasul a modern reszek emelett az azonalli sikerelmenyre is - lenyomsz par gombot es potyognak elotted a godzillak; addig a DS (es BB) lassu, megfontolt jatekmenetre, ahol a harc arrol szol, megtalad az ellenfelek gyenge pontjat, vard ki a pillanatot egy tokeletes riposzthoz kulonben pillanatok alatt kifiliznek es fel oranyi progress helyben elveszik. Lehet, hogy video alapjan ez nem teljesen igy tunik (raadasul BB allitolag mainstreamebb lesz, a jatek magva viszont valtozatlan marad), de teljesen igaz amit elottem irnak: probald ki es majd meglepodsz, hogy huszadszor mesz neki ugyanannak a palyaresznek ha Dante modjara probalsz kaszabolni.
Eg es fold ehhez kepest a Dmc vagy GoW, ha mar hasonlitani kell, akkor a Blade of Darkness keszult hasonlo filozofiaval.
Emelett mindharom resznek van zsenialis multiplayere is (na jo, DS 2-vel meg nem jatszottam, de ha nem varialtak tul sokat, nem lesz azzal sem problema). -
Fratello
tag
Talán a legnagyobb játékmechanikai különbség a DS-sorozat (A) és a DMC, God of War, Dante's Inferno és társai (B) között:
"B" típusú játékban: ütsz->ütsz-kombózol->ütsz-(hopp, az ellenfél vissza akar ütni) hárítassz/blokkolsz/gurulsz->ütsz->ütsz...
Magyarul vadul csépeled az ellenfelet, a cél hogy adott idő alatt minnél több sebzést bevigyél neki, és ha vissza akar ütni akkor egy gyors hárítás után ütöd tovább míg meg nem hal.
"A" típusú játékban meg pont fordítva van: Egyrészt az ellenfelek folyamatosan védekeznek, másrészt van stunlock, vagyis ha megüt az ellenfél egy pillanatra lebénulsz és nem tudsz védekezni (amitől ő újra meg fog tudni ütni hogy megint lebénulj), ami egynél több ellenfél esetében csak halállal végződhet. Ezért az itteni taktika:
Blokkolsz->blokkolsz->gurulsz->blokkolsz->(hopp, az ellenfél védelmén egy pillanatnyi rés nyílt)->ütsz->blokkolsz->blokkolsz...
Magyarán SOHA nem jössz ki a blokkolásból (tipikusan pajzzsal, hogy ne tudjanak megütni), csak akkor amikor tuti biztos hogy az ellenfél nem fog tudni riposztozni, és az ütésed után biztonságosan vissza tudsz bújni a blokkolásba. Az már csak hab a tortán hogy minden blokkolásod staminába kerül, ami ha elfogy akkor jön a HP-fogyás...
Pont ezért "A" és "B" játékstílus között ég és föld a különbség, mind "sebesség", mind a használható taktika, mind minden terén. Rendkívül vicces egy "B"-n szocializálódott játékos egy "A" elé odaültetni, garantált az öt percen belüli anyázás hogy "csal ez a szemét játék, miazhogy püfölöm az attakot ahogy csak bírom és mégis én halok meg???"
-
gab1ka
aktív tag
Ha már idézel valakit akkor azt ne a saját nyelvtanilag helytelen szövegkörnyezeteddel tedd hanem használj copy-paste-t plz..Akkor talán nem lesz ennyire fail az hogy még szánalmasozol is.
Játssz a korábbi DS részekkel és majd rájössz arra amit már előttem is, utánam is megmondtak a többiek..Addig viszont ne keveredj szájkaratéba szerintem mert nemes egyszerűséggel inkompetens vagy a témában. -
gab1ka
aktív tag
Nem, csak akkor nem azt a totál más 5 játékot hoznád fel, amiből szerinted ötletet loptak a készítők,hanem te is látnád azt amit mindenki más hogy ez egy Dark Souls játék más grafikával.
Mondok egy példát hátha megérted..
Grid Autosport = Grid 2.A két játék ugyanaz,még a menű karakterkészlete is ugyanaz könyörgöm..Ha látsz egy GridA gameplay videót akkor ha játszottál a korábbi részével, akkor nem egy NFS játékra asszociálsz csak mert "aziskocsijáték"..Ugyanez igaz a COD-okra, vagy az épp aktuális Swing Copters - Flappy Bird-re.Ugyanaz minden max 1-2 textúra van máshol más színben.
Ezért ugrik be az embereknek a DS egy ilyen 6 perces gameplay videó láttán,mert ami a képernyőn mozog az nem csak hajaz, hanem ugyanaz az ismerős engine amivel már készült korábbi 3 játék.Ettől még lehet jó,sőt a készítők már bizonyítottak,de azért sok száz játékóra után előbb utóbb unalmas pontosan ugyanazzal a metódussal ugyanolyan sorrendben nyomkodva a gombokat kaszabolni annyi különbséggel hogy az adott "új" játéknak más a címe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Gran Turismo
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Gaming notebook topik
- Google Pixel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Tippmix
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Lalikiraly: MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- További aktív témák...
- Konzolok és kontrollerek javítása, rövid határidővel garanciával, üzletben!
- Nintendo Switch Oled + játék // SZÁMLA // GARANCIA
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Xbox Series X, szép állapotban, ajándékokkal, csere van PS5 Slim-re.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)