Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz ddekany #64 üzenetére

    "Ha meg ki lehetne könnyen nyitni a hátsó ajtót, akkor gondolom előbb-utóbb kiesne egy gyerek, vagy ilyesmi,..."

    Értelmetlen ilyen érvekkel védeni egy gyártót.

    Elárulok egy hatalmas titkot.
    A forgalomba kerülő járművekben a hátsóajtók nyitását gyerekzárral kell védeni. Ezt a zárat csak kinyitott ajtó mellett lehetséges állítani. További kötelezettsége a gyártónak, legalább is Európában, hogy a vezető melletti ülés légzsákját, a babaülés miatt, ki lehessen kapcsolni. Folyamatos vissza jelzést kell adni a légzsák állapotáról.

    Gondolom az államok sem áll a biztonsági előírásokban jelentős lemaradásban Európa mögött.
    Szóval a gyerekek és az agyilag pelenkásak kivételével nem érv a hátsó ajtók belső nyitás elleni védelme, a magán kézben lévő autók esetében.

    (#65) Noukoum: "A lényeg hogy mindig az lehessen a konklúzió: szar a Tesla. "

    Miért?
    Minden autógyártónál előfordulnak problémák. Jármú generációkat érintő hiba miatt is hívtak vissza tömegesen járműveket korrekcióra. Akkor van baj. ha tagad a gyártó vagy elhallgatja a problémát. Még akkor is, ha nagyon veszélyes szituáció alakulhat ki a hiba okán.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák