- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- OpenMediaVault
- YouTube
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szmeby
tag
Megjegyzem, én teljesen elégedett vagyok a magyar mobil- telefon / internet szolgáltatásommal.
Céges flottában vagyok, soha nem kerülök kapcsolatba a szolgáltató ügyfélszolgálatával, és korrekt csomagom van ingyé'.Ha ez nem lenne, akkor inkább adnék egy kettest a mai magyar mobilszogáltatóknak. Régebben szívtam velük eleget, és a helyzet láthatóan mára sem változott sokat.
A magyar tv+net szolgáltatóm nagyon korrekt és kiváló FTTB szolgáltatást nyújt, olcsón. A digi elbújhat mellette. Kár, hogy nagyon kis területen szolgáltat. Neki mondjuk egy négyest adnék.
Lehet, hogy boldog ember vagyok?Bár engem tuti nem kérdeztek meg, mert ha ismeretlen hív, szinte biztos, hogy valamit el akar adni. Hajlamos vagyok tőlük odafigyelés és gondolkodás nélkül elbúcsúzni.
[ Szerkesztve ]
-
Szmeby
tag
válasz Frosttide #25 üzenetére
Teljes mértékben igazat adok neked, a szolgáltatónak nem szabadna erőszakkal belenyúlni egy érvényes szerződésbe. Nem is kötekedésképpen írom, de:
10+ éve mennyi volt a fizetésed? Most mennyi? A pénz jó esetben inflálódik, így természetes folyamat, hogy növekednek a fizetések és sajnos növekednek a díjak is. Ha egy szolgáltató szembe menne ezzel és tartósan "alacsonyan" tartaná a díjait, akkor később vagy csődbe megy, vagy spórol és ront a színvonalon, vagy drasztikus mértékben emel, vagy ezeket kombinálja. Biztos van még más lehetőség is, csak nem jut most eszembe.Ez persze nem vígasztal senkit, és az elégedettséget sem pozitív irányba billenti, de mivel pénzt nem nyomtathat, az infrastruktúrát fenn kell tartani/bővíteni, az adót be kell fizetni, és a profit sem árt, hát ez van. Persze én is váltanék egy normálisabb szolgáltatóra.
A vezetékes telefon pedig mindig is olcsóbb volt.
-
Szmeby
tag
válasz Frosttide #29 üzenetére
Valamilyen szlogennel alá kell támasztani az emelést. A "nincs pénzünk", vagy a "több pénz kell" szerintem kevésbé működnének.
A márketing osztály úgy gondolta, ez lesz a megfelelő hazugság helyette. Nekik is enni kell. Nem szép dolog, hogy sajnálod embertársaidtól a falat kenyeret. Még ha az csupán 38%-kal nagyobb falat.
Na jólvan, nem poénkodok többet. Melyik lesz a következő SP? Tesco? -
Szmeby
tag
10 év alatt rengeteget fejlődött. 10 éve az ember még örült az EDGEnek.
Tudomásom szerint sosem az üvegszál a szűk keresztmetszet. Egy kicsit szomorú, ha valahol az.
Megjegyzem, hogy pl. az LTE nem visz át hangot, vagyis az "átállás" inkább úgy pontos, hogy bővítés. Szóval a frekvenciasávon kell osztozkodnia legrosszabb esetben a 2, 3 és 4G-nek is. A "sokkal több" kijelentést így kicsit kétkedve fogadom, hiszen egy torony viszonylatában a hanghívásomnak kevesebb időszelet marad az LTE miatt.
Több legfeljebb újabb toronyok felhúzásával lehet, az meg költség. A fenntartásuk is az.Na de nem is védeni akarom a szolgáltatókat, mert botrányos, amit a díjcsomagok árazásával művelnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED