Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szmeby

    tag

    Megjegyzem, én teljesen elégedett vagyok a magyar mobil- telefon / internet szolgáltatásommal.
    Céges flottában vagyok, soha nem kerülök kapcsolatba a szolgáltató ügyfélszolgálatával, és korrekt csomagom van ingyé'. :)

    Ha ez nem lenne, akkor inkább adnék egy kettest a mai magyar mobilszogáltatóknak. Régebben szívtam velük eleget, és a helyzet láthatóan mára sem változott sokat.

    A magyar tv+net szolgáltatóm nagyon korrekt és kiváló FTTB szolgáltatást nyújt, olcsón. A digi elbújhat mellette. Kár, hogy nagyon kis területen szolgáltat. Neki mondjuk egy négyest adnék.
    Lehet, hogy boldog ember vagyok? :)

    Bár engem tuti nem kérdeztek meg, mert ha ismeretlen hív, szinte biztos, hogy valamit el akar adni. Hajlamos vagyok tőlük odafigyelés és gondolkodás nélkül elbúcsúzni.

    [ Szerkesztve ]

  • Szmeby

    tag

    válasz Frosttide #25 üzenetére

    Teljes mértékben igazat adok neked, a szolgáltatónak nem szabadna erőszakkal belenyúlni egy érvényes szerződésbe. Nem is kötekedésképpen írom, de:
    10+ éve mennyi volt a fizetésed? Most mennyi? A pénz jó esetben inflálódik, így természetes folyamat, hogy növekednek a fizetések és sajnos növekednek a díjak is. Ha egy szolgáltató szembe menne ezzel és tartósan "alacsonyan" tartaná a díjait, akkor később vagy csődbe megy, vagy spórol és ront a színvonalon, vagy drasztikus mértékben emel, vagy ezeket kombinálja. Biztos van még más lehetőség is, csak nem jut most eszembe.

    Ez persze nem vígasztal senkit, és az elégedettséget sem pozitív irányba billenti, de mivel pénzt nem nyomtathat, az infrastruktúrát fenn kell tartani/bővíteni, az adót be kell fizetni, és a profit sem árt, hát ez van. Persze én is váltanék egy normálisabb szolgáltatóra.

    A vezetékes telefon pedig mindig is olcsóbb volt.

  • Szmeby

    tag

    válasz Frosttide #29 üzenetére

    Valamilyen szlogennel alá kell támasztani az emelést. A "nincs pénzünk", vagy a "több pénz kell" szerintem kevésbé működnének.
    A márketing osztály úgy gondolta, ez lesz a megfelelő hazugság helyette. Nekik is enni kell. Nem szép dolog, hogy sajnálod embertársaidtól a falat kenyeret. Még ha az csupán 38%-kal nagyobb falat. :)
    Na jólvan, nem poénkodok többet. Melyik lesz a következő SP? Tesco?

  • Szmeby

    tag

    válasz Béééla #36 üzenetére

    10 év alatt rengeteget fejlődött. 10 éve az ember még örült az EDGEnek. :)

    Tudomásom szerint sosem az üvegszál a szűk keresztmetszet. Egy kicsit szomorú, ha valahol az.

    Megjegyzem, hogy pl. az LTE nem visz át hangot, vagyis az "átállás" inkább úgy pontos, hogy bővítés. Szóval a frekvenciasávon kell osztozkodnia legrosszabb esetben a 2, 3 és 4G-nek is. A "sokkal több" kijelentést így kicsit kétkedve fogadom, hiszen egy torony viszonylatában a hanghívásomnak kevesebb időszelet marad az LTE miatt.
    Több legfeljebb újabb toronyok felhúzásával lehet, az meg költség. A fenntartásuk is az.

    Na de nem is védeni akarom a szolgáltatókat, mert botrányos, amit a díjcsomagok árazásával művelnek.

Új hozzászólás Aktív témák