Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fairi

    addikt

    válasz Donki Hóte #19 üzenetére

    telefonon kellett volna.
    legtöbb boltban ülő ember olyan életunt, hogy nem érdekli mi történik. telefonom hamarabb kapcsolnak olyan emberhez, akinek van joga kedvezményt vagy egyedi árat adni.
    kezdtem 6 590 Ft áron 100 Mbit-es net és analog TV, és jelenleg 6400 Ft és 1000 mbit/sec és TV prémium. 4 év telt el. Mikor egyszer 6656-ra emelték, és lejárt a hűség, akkor nem akartam hosszabítani és hirtelen leesett az ár.
    Mikor lejárt a hűség sose rohantam hosszabítani, és ha felhívtak és drágábbat mondtak, panaszkodás közepette elutasítottam. Pár hét múlva ujra hívtak de annak nagyobb jogköre volt. Volt időszak mikor 5 hónapig voltam hűség nélkül, voda-upc átszervezés.

    Boltban levő ügyfélszolgálat ott hamar lemondhatod, inkább szabadulna tőled hogy folytassa a pletyizést, mint cégének érdekét képviselje.

Új hozzászólás Aktív témák