Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crytek

    veterán

    válasz zsintai1987 #116 üzenetére

    Ez mind csak bla bla.. továbbra se magyarázat mire a 16-32-64 mag játékra ha nem látunk a grafikán kívül fél százalék előrelépést sem az akár 10 éves játékokhoz képest sem..

    Nem mellesleg ugyanez a bla bla volt anno a grafikára is hogy sok idő meg már fotórealisztikus azt a nagy fenét fotórealisztikus olyan távol vagyunk attól hogy az eszméletlen...de grafban legalább látja a vak is hogy igen fejlődik oda egyre nagyobb erő kell de fizikában semmivel nagy vagyunk előrébb mint ahol a Crysis járt 13 éve... ugyanaz van csak kb pepitában, és ettől sugárba hányok

    Next PC Upgrade: 2022

  • Huntszy

    tag

    válasz zsintai1987 #116 üzenetére

    Hát azért az MI kérdés nem ilyen egyszerű szerintem.

    Sok aspektusa lehet egy gépi ellenfélnek és nem lehet lerendezni az ügyet annyival, hogy nem lehet túl erős mert nem lenne szórakoztató.

    Való igaz, hogy ha túl erősek lennének az ellenfelek akkor nem játszaná a tömeg. Megvan az a limit ami fölé nem érdemes menni. Erről sok anyag van fent neten, nem is értek hozzá jobban mint egyesek akik készítenek a témában a tartalmat.

    De azt ki szeretném emelni, hogy az, hogy van egy jó MI-d nem jelenti azt, hogy fel kell ruháznod F1 reflexel és Deadshot pontossággal.

    Se a gyors reflexhez, sem pedig a halál pontos headshothoz nem kell MI, egy ék egyszerű script mindkettőnek megteszi. Nem arra kéne használni az MI-t (szerintem), hogy emberfeletti tulajdonságokkal ruházzuk fel az ellent mert az anélkül is menne, pont ellenkezőleg. Emberibbé tegyük őket.

    Tehát a látótávolsága, a lövéseinek a pontossága, a reagálása az ellennek be lehetne lőve olyan delayel, hogy az emberi legyen. De például a mozgásukon sok esetben lenne mit csiszolni. A random kiszaladok telibe a fedezék mögül és lelövetem magam illúzió romboló mivel ilyet értelmes ember nem tesz. Ne szaladjon ki, próbáljon meg gondolkodni, kipucolni engem onnan valamivel. Valamilyen alternatív úton megközelíteni és megfingatni. De ha mögém is került ne lőjön egyből fejbe, legyen benne a pakliban h mellé lő, hiszen egy embernél is benne van.

    Vagy lövöldözős játékoktól kicsit elszakadva mondjuk egy RPG-ig. Ne vegyen észre az ellen mikor AC-ben kúszok mászok mellette ha lopakodok mert ez a lopakodás lényege, de mondjuk az, hogy simán nem vesz észre ha nem szemmagasságban vagyok hanem fölötte és még egy fáklya is világít a kezemben csak, hogy tuti legyen, na az zavaró. Engem legalábbis kizökkent a játékból mivel érezteti velem, hogy ez csak egy gagyi játék és arra scriptelték a csávót, hogy előre nézzen.

    Szóval MI-el ezeket a stratégiai elemeket lehetne szépen csiszolni, nem pedig a nyers számokat mint reakcióidő, pontosság stb.

    Arról nem is beszélve, hogy ha Pistike nem akarja magát taknyosra szivatni akkor ne kapcsolja be a HELL módot, maradjon normálon. Aki meg szeretné érezni egy akció játék során, hogy van tétje az meg nyugodtan bekpacsolhatja az élethűbb MI-t.

    Nem vagyok egy jó online player egyébként, de FPS-eket pl pont a fentebb említett okok miatt nem szeretek single játszani. Teljesen kizökkent a játék világából, hogy mennyire egyértelműen ostobán mozognak egy csomó játékban a gépi karakterek. Csak multi játékokban mikor egy reálisan viselkedő másik ember van az oszlop mögött meg ritkán van jó story :S

Új hozzászólás Aktív témák