Új hozzászólás Aktív témák
-
lenox
veterán
Ha beleszól a 3x16 bites LUT, akkor onnantól kezdve már nem csak 3x8 bittel van dolgunk, ezt értsd meg. Igaz, a 3x8 bites frame-buffer miatt továbbra is 2^24 különböző árnyalattal dolgozunk, no de egy 2^48 elemes palettából.
Erre mondtam, hogy ha 32 bites floatokat renderelek, akkor ezek szerint 2^96 elemes palettabol dolgozom? Nyilvan nem. Egy szinatmeneten rogton latszik, hogy 8 bit, lehet a kalibralas akarhany bites. De ezt szerintem te is pontosan tudod.
Hát itt:
Ez csak a framebuffer, nem az egesz pipeline, de mind1...
1x10 bites az a specko uzemmod.
Itt is csak a LUT általi pluszbitekről van szó, vagy esetleg frame-buffer szinten is megvolt a 3x10 bit?
16 bit half floatokat kell renderelni a framebufferbe. Eleg fura, de ezt talaltak ki. Ujabban 12 bitet is tud kiadni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...