Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lenox

    veterán

    válasz dezz #19 üzenetére

    Ha beleszól a 3x16 bites LUT, akkor onnantól kezdve már nem csak 3x8 bittel van dolgunk, ezt értsd meg. Igaz, a 3x8 bites frame-buffer miatt továbbra is 2^24 különböző árnyalattal dolgozunk, no de egy 2^48 elemes palettából.

    Erre mondtam, hogy ha 32 bites floatokat renderelek, akkor ezek szerint 2^96 elemes palettabol dolgozom? Nyilvan nem. Egy szinatmeneten rogton latszik, hogy 8 bit, lehet a kalibralas akarhany bites. De ezt szerintem te is pontosan tudod.

    Hát itt:

    Ez csak a framebuffer, nem az egesz pipeline, de mind1...

    1x10 bites az a specko uzemmod.

    Itt is csak a LUT általi pluszbitekről van szó, vagy esetleg frame-buffer szinten is megvolt a 3x10 bit?

    16 bit half floatokat kell renderelni a framebufferbe. Eleg fura, de ezt talaltak ki. Ujabban 12 bitet is tud kiadni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák