Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz lenox #20 üzenetére

    "Erre mondtam, hogy ha 32 bites floatokat renderelek, akkor ezek szerint 2^96 elemes palettabol dolgozom? Nyilvan nem. Egy szinatmeneten rogton latszik, hogy 8 bit, lehet a kalibralas akarhany bites. De ezt szerintem te is pontosan tudod."

    Ott előzetesen van 32 bit, amiből a végén 8 bit lesz. A LUT-olás viszont utólagos! Minden 8 bites értékhez hozzárendel egy 16 bites értéket, és a továbbiakban azzal dolgozik. Abból megy tovább 8, 10, 12, 16, vagy éppen a 8 + dither.

    "Ez csak a framebuffer, nem az egesz pipeline, de mind1..."

    Jogos, de nyilván hozzáértendő, hogy ki is tudnak menni a értékek.

    "1x10 bites az a specko uzemmod."

    Az lehet. Viszont minden további nélkül át tudna vinni a DVI 3x10, sőt akár 3x16 bitet is, mivel kompatibilis HDMI-vel, ami támogatja a DeepColort (HDMI 1.3-tól) -- persze egy sima DVI bemenet csak akkor fogja tudni, ha erre eleve felkészítették.

    "16 bit half floatokat kell renderelni a framebufferbe. Eleg fura, de ezt talaltak ki. Ujabban 12 bitet is tud kiadni."

    Gondolom, így több szempontból egyszerűbb volt (hw és sw támogatás), mint ha bevezettek volna egy új integer módot, ahogy pl. az ATI tette (R10, B10, G10, x2).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák