Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Nem feltétlenül. Cseréltek már olyan alkatrészt az autómban, amiről azt sem tudtam, hogy létezik. A szerelőm mondta, hogy az fog majd nagyon fájni, ha bedöglik az elektromos kézifék. Érteeed??? Elektromos k(r)ézifék!!! Na, az meg mi a fa...omnak? Nem csak akkor drágák a csingilingik, amikor ki kell fizetni az autóval, hanem akkor is, amikor beszarnak és meg kell javíttatni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #78 üzenetére
Én is. Aztán külön ki kell oldogatnom (szerencsére van rá mód, csak külön procedúra). Amikor melózok, akkor két hetet áll az autóm a cég parkolójában. Ha be van húzva a rögzítőfék, akkor alatta nem rozsdásodik be a tárcsa. Ne tudd meg, hogy veri a fékbetétet, amíg le nem kopik a rozsdaréteg!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem ismertem az Odyssey -t, hát rákerestem. Ez a csávó alacsony növésű, vagy az autó ilyen batár?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Sejtettem, amikor a három üléssor mögött megláttam a csomagteret. Ez nem európai lépték. Azt hittem, hogy a Grand Espace -om nagy autó, de ebbe beférne hátra.
A tolóajtó nekem is hiányzik, de ebben kompromisszumot kellett kötnöm.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz t72killer #98 üzenetére
Nem egészen, mert vannak egyéb költségek is, amik a benzinesnél magasabbak. Viszont azt olvastam egy másik topikban, hogy ezt úgy kell számolni, hogy az a 12 ezer mennyit fialt volna neked adott idő alatt. Nyilván fogy, mert ugyebár tankolsz, de azért csak hoz is valamit.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ez nem így működik. A márkaszervízekben nem javítanak, hanem cserélnek. Nagyjából betanított munkás meló. Olyan is a fizetés. Aki tehetséges, szorgalmas, az onnan kikupálódik és önállósítja magát, mert hülye lenne betanított munkás bérért adni a tudását. Jó szakembert nem a szakszervízekben találni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
De, tizen év múlva ezek az autók kerülnek majd hozzánk. Nyilván nem nekik fog fájni, hanem a kis(ebb) pénzű 2., 3. tulajnak. Az első tulaj az ICE -re sem költi azokat, amiket leírtál. És akkor még nem beszéltünk a törött autók bízniszéről. A trehány, "okosban" javítások után szoktak jönni a rohadások, beázások, meg az egyéb bajok. Ez egy EV bódéjára ugyanúgy érvényes.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #142 üzenetére
Akkor a kereskedő majd bukni fog rajta, vagy beépíti az eladási árba? Tök mindegy, hogy ki cserélteti ki, mindenképpen a 2., 3. tulaj fogja kifizetni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #146 üzenetére
Akkor hiába EV, tizenéves korában a 2., 3. tulaj ugyanúgy mélyen zsebbenyúlós költségekre számíthat, mint egy lCE esetében.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Inkább a németek. W114,115,123,124. A 124 -esből csináltak egészen haladósakat is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #246 üzenetére
Hmmm... Az Android topikban is küzd valaki egy új autóhoz csatlakozással és azt írja, hogy bezzeg az iPhone. Ezek szerint ott sem minden popsi tejfölös?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
Csak utólagos. Emiatt esetleges probléma esetén folyton ment az egymásra mutogatás. A szervíz szerint a gáz miatt van baj, a gázszerelő szerint meg semmi köze hozzá. Én meg ott álltam kettőjük között, egy göthös verdával. Volt olyan szervíz, ahol nem is vállalták, mert gázos. De, kétlem, hogy a gyári gázos autó alá külön rozsdamentes kipuffogórendszert raknának. Márpedig a normál az pikkpakk szétrohad az égés során keletkező víztől.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz t72killer #293 üzenetére
A tél gyönyöreiről nem is beszélve. Gázzal nem lehet indítani, mert lefagy a reduktor. Benzines módban kell felmelegíteni a hűtővizet, aztán lehet gázra váltani. Aki csak rövid távokat megy, annak egyáltalán nem éri meg a gáz. Ráadásul a reduktor miatt gyengébb az utastér fűtése.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz t72killer #296 üzenetére
Ó, ez csak a
jéghegyszopóhegy csúcsa. Egyik cimborámnak Edelbrock karbi kellett a Chevy -jébe, mert a gyári öntvénye elporladt a gáztól. Nekem a Hondámban kellett gyakran szelepszárszimmeringeket cserélni, mert megkeményedtek a gáztól.
Állandó szag az utastérben, gyújtásproblémák, országonként eltérő töltőfejek, stb., stb.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #300 üzenetére
Automatán persze, hogy nem fagy le. De, rövid távokon át sem kapcsol, ezért tök fölösleges a gázüzem. A 4runnerem volt automata üzemmódváltós. Bekötöttem egy 800 Wattos vízmelegítőt. Indulás előtt másfél órával bekapcsolt az időzítő. Így kb. 40 fokos vízzel indítottam. Az sokat segített a helyzeten. 3.0 V6 -nál nagyon nem mindegy, hogy mennyit megy benzinnel.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G