Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz .mf #36 üzenetére

    Nem élcelődés ez, hanem szűklátókörű márkasovinizmus, már bocsáss meg.
    1. kerítek neked számokat is, de lásd be, hogy a hipermarketektől az áruházláncokon át a PC-s boltokig mindenhol ott van a Hama és ez más kábeles márkáról nem mondható el. Arról nem a Hama tehet, hogy a hazai vásárlóközönség és ehhez igazodva a kereskedők a legolcsóbb termékvonalre repülnek rá tömegesen. A Hama csak annyit csinál - és ettől sikeres - hogy az igénynek megfelelő kínálatot tart. Ha olcsó kell, ott az egy csillagos, ha jobb, ott a 3 és 5 csillagos, ha pedig meg tudod és meg is akarod fizetni, ott az Avinity, amiből van szintén néhány szint.

    2. tényelg ennyire naiv vagy? Nem tűnt még fel, hogy egy bármelyik márka olyan terméket gyárt vagy gyárttat, amilyet csak akar? Valamennyire ismered a notebookok helyzetét, onnan kiváló példa a csúcs elit Lifebookot és mellett durván low-end Amilókat is gyártó Fujitsu (ami mellesleg ezer más területen is érdekelt). Ugyanez igaz a Hamára is. He felmérik, hogy van igény rá, és nyereségesen forgalmazható, akkor simán csinálnak egy elit kábeles márkát, aminek a felfuttatásához kihasználják a kb. 100 év alatt felépített Hama márka apparátust (képviseletet, logisztikát, partnereket, stb.).

    [ Szerkesztve ]

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák