Új hozzászólás Aktív témák

  • vzozo

    senior tag

    - Jó napot kívánok M Úr! (nevemen szólított, kicsit meglepődtem) Az OOO banktól vagyok Kis Aranka! Alkalmas-e az időpont egy kis beszélgetésre.
    - Jó napot kívánok! Miről lenne szó?
    - Akciós bankbetét lenne illetve egy adategyeztetés. (hopppáá!)

    Na ennek a szituációnak a kezelésére kellene megtanítani mindenkit, akinek IQ-ból nem megy. Úgy gondolom, hogy elég rossz lehet a helyzet, mert mikor legutóbb belefutottam egy ilyenbe, majd közöltem az állítólagos (?) banki telefonálóval, hogy rendben, akkor azonosítsa magát, arra nem tudott mit lépni.

    Gondoljatok bele, egy banknak nincs arra kidolgozott processze, hogy valamilyen kölcsönös autentikációt elvégezzen? Elkérte volna a kártyaszámom, hogy én azzal azonosítsam magam, nade ő? LOL... És hányan meg is adhatják ilyenkor a kártyaszámot egy akármilyen random embernek, hiszen csak működik így, erre van felkészítve az egész folyamat... Szomorú, résen kell lenni!

Új hozzászólás Aktív témák