Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz t72killer #3 üzenetére

    Álljon itt egy ellenpélda is.
    Anyuék magánszálláshelyet üzemeltetnek, többek között a Booking-on is regisztrálva. Egy idő után már inkább nem állítottunk be érvényes árat, hogy ne is lehessen foglalni rajtuk keresztül, ugyanis az alábbi problémák jöttek elő:
    - a Booking szabályzata szerint nem árulhatod olcsóbban az adott szobát, pl. a saját weblapodon. Ugyanakkor 12%-os közvetítői díjjal dolgoznak, amit pl. az idegenforgalmi adó után is fizess meg nekik (ami ugyebár nem is a te bevételed...). LOL.
    - ha nincs saját online foglalási rendszered, amit valahogy összehegesztesz a Booking-gal, akkor folyamatosan szívni fogsz pár idióta által, akik 15 perccel az érkezés előtt foglalnak, miközben neked már ninc sis szabad szobád (csak még nem volt időd ezt beállítani a Booking-ban). Persze ha csak az ő oldalukon hirdetnél, akkor nem lenne ilyen gond...
    - a Booking-on foglalók jelentős része akkora tuskó, hogy elakadna benne a láncfűrész. Arra sem képesek, hogy az akár hónapokkal korábban foglalt szobát, legalább az érkezés napjáig lemondják, ha valamiért mégsem aktuális a foglalás - persze így adott esetben el kell küldened mást, és bevétel-kiesést regisztrálhatsz.
    - Az fenti viselkedést firtató kérdésünkre, miszerint miképp lehet leverni az ilyen foglalókon a szobaár egy részét legalább (ami egyébként benne szerepel a foglalási feltételek között...), még csak válaszra sem méltatták a hazai ügyfélszolgálaton. Csak akkor válaszoltak, miután azzal fenyegetőztünk, hogy írunk a központnak.
    - Volt olyan (orosz) ügyfél, aki azért adott alacsony értékelést (mindent lehúzva), mert képtelen volt bepötyögni a telefonján az egyébként ékezetes karaktereket nem tartalmazó wifi jelszót (amit az esetből tanulva egyszerűbbre cseréltünk). Régebben még csak nem is reagálhattál az ilyen idióták teljesen hazug értékeléseire, most is csak az adott vendég nyelvén teheted (sic!), legyen az bantu vagy ó-szanszkrit... Nevetséges.
    - Folyamatosan küzdeni kellett azzal is, hogy az adott ügyfél rosszul állított be valamit az oldalon (teszem azt lefoglalt egy háromszemélyes szobát, de reggelit már csak egy főre állított be...), és persze a végszámlán más összeg szerepelt, mint amit a Booking oldalán látott - ilyenkor aztán magyarázkodhatsz napestig.

    Summa summarum: a másik oldalról nézvést eléggé más a kép...

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák