Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz #72042496 #13 üzenetére

    A Microsoft VRR néven támogatja azt az XBox S és X esetében.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • dkess

    őstag

    válasz #72042496 #13 üzenetére

    Igen, szerintem sem abban az irányban mennek a dolgok. A Gsync esetében is több lépcső van, mint a Freesync esetében és az újabb gyártó specifikus megoldások (pl. AMD esetén a Freesync 2 HDR) eléggé az egyediség és kizárólagosság felé mennek. Az nVidia "alul" nyit kicsit az általánosság felé.

    Ami igazán hírértékű, hogy a TV -s és PC -s világ elkezdhet kicsit közeledni egymáshoz e téren. A variálható frissítési technológiák eddig eléggé elkülönültek - leegyszerűsítve:

    - TV -s világ: TV -n HDMI 2.1 és leginkább konzolok jöhettek szóba (xbox). A Samsung HDMI -n keresztüli Freesync implementációját pedig nevezhetjük elég gyártóspecifikus megoldásnak (nem nagyon követték eleddig Őket a többiek).
    - PC -s világ (VGA és leginkább monitor relációban): DisplayPort Gsync/Freesync megoldások. HDMI -n csak Freesync volt eleddig, de az is az előbb említett Samsung -os megoldás miatt volt izgalmas ...

    A kérdés az lehet, hogy kezdhet-e "leomlani" az a gát, mely a HDMI VRR -t leginkább csak a 2.1 -es verzióval támogatta (VGA -kon jelenleg max HDMI 2.0b van). Ehhez kellenek a PC VGA -s szereplők is. Azaz amennyiben jól értem, akkor HDMI 2.0 án menni fog a VRR nVidia (a legújabb Turing VGA -k esetén) és LG driver/FW frissítést követően. Valamint ezen LG TV -k bekerülnek a "G-Sync Compatible" kalapba a driverben is ...

Új hozzászólás Aktív témák