Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
válasz Hieronymus #7 üzenetére
Kiegeszites, nem a dugattyu/gyuru illesztesi hezagai okozzak a problemat, hanem a kartergaz visszavezetes. Akkor mar nagyon-nagyon el kell kopnia a motornak, hogy ott annyi olaj felkeruljon.
ami tortenni szokott a turbo tomitese megy tonkre, es ott kerul kenoolaj a rendszerbe, ami ongerjeszto folyamatot indit be. Pont most nezegettem, a CAT nagyobb generatorokban van egy csappantyu a turbo utan pont emiatt. Ha a turbo beadja a kulcsot akkor le lehet allitani.
-
#90088192
törölt tag
A napokban robbantottunk fel legalább 1 turbót a 4 -ből a Cat V16 dízel motoron, amire figyelmesek lettünk egy hatalmas robbanás, majd minden Szinű füst a kipufogóból. Gyorsan leállít ami azért volt lehetséges mert vannak benne azok a elzáró szelepek.
Igen ám, de a nagy sietségben nem nyomtuk még a visszaállító gombot, így az elő és uto kénest végző szivattyú beszivattyuzta az összes olajat a lég beömlő oldalra, ami nem fért el ott, az nemes egyszerűséggel a légszűrő házon keresztül távozott.
Most majd lesz mit csinálni a szerencsés kiválasztottaknak. Mert 3 hónapja szóltam nékik, hogy nagyon nincs rendben a turbó hangja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- PlayStation 5
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Crypto Trade
- EAFC 24
- További aktív témák...