Hirdetés
Hozzászólok Aktív témák
-
utána kellene nézned motorkód szerint, hogy ez-e az, ami folyton leég. mert ha a leégős, akkor gyorsan szabadulj meg tőle, bármennyit is fizetnek érte. [link]
a másik, hogy 320d m-es matricával kifejezetten nevetséges. ha m-es matrica, akkor legyen benne olyan motor, ami megaláz minden mást.
lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.
-
Nem, ez a láncszakadós. De új a vezérlés, nincs benne 5000km se. A gyulladás sem gond ha tudod, hogy számítani kell rá, csak legyen mindig szalonna és nyárs a csomagtartóban.
Amúgy érdekességként, a Volvo D3 és D4 motorjában is van egy gyenge hajlam önhamvasztásra.
Itt elég sok nem M BMW-n van gyárilag is az M, gondolom ezért is tolta fel rá az előző tulaj. Írek imádják a külsőségeket. Előbb rendel extra küszöböt mint ülésfűtést. De leginkább nem is rendelnek extrákat.
Köszi az észrevételt, ez mégegy strigula az átalakítás mellett, mint ok.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
Vannak típusok amikkel együtt jár az előítélet. Nem a márkára gondolok, hanem konkrétan a 320d-re. Mivel elég jól megy és ezt ki is szokta sok tulaj használni nagyon sokan rettegnek a széthajtottságtól - szerintem.
Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.
-
Jó meglátás, lehet valahogy bele kéne tennem a hirdetésbe, hogy nem boyracer a tulajdonos. Erre gyorsan kitalálok valami nem bántó leírást (mert akárhogy nézzük a boyracer a célcsoport leginkább).
¯\_(ツ)_/¯
-
Goose-T
veterán
A BMW-nek ne nyúlj a futóművéhez, csak rosszabb lesz. Kerékcsere sokat segíthet, minél ballonosabb a gumi, annál komfortosabb lesz. A Volvo V60 nagyjából egy Ford Mondeo, csak eggyel régebbi a tiednél, azért is érezheted kevesebbnek.
Eladó gityó: https://tinyurl.com/y4qrjkaq *** Jó zene: https://tinyurl.com/voysv3w
-
"Amúgy érdekességként, a Volvo D3 és D4 motorjában is van egy gyenge hajlam önhamvasztásra."
Minden komolyabb dízel motor átmehet önmegsemmisítő üzemmódba. Üzemanyag helyett kenőolajat szív a motor, ahenger és a dugattyú gyűrűk között.
Az elején még meg lehet fogni. Teljes fék mellet a kuplung felengedése sebességben lévő váltóval. Lehetőleg azt a fokozatot választva, amelyik már képes lefullasztani a motort.
Utána már csak a motor felújításhoz kell elvontatni az autót. De ez kevesebb költség, mint a krematórium játék a járművel.„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”
-
zozo1414
csendes tag
Szia,
Mintha meg lenne ültetve a BMW, próbáld meg visszaállítani az eredeti állapotot, vagy az M futóművet lecserélni, ha az van benne és 17" felniket tegyél alá; ballonosabb gumik és a gyári (nem M) magasabb rugók miatt a komfort érzet is sokkal jobb lesz. Nekem F10 van 17" kerekekkel, Monroe rugókkat és valami fejedelmi a kényelem, úthibákat így se szereti (köszi Mo.), de nagyban segít a csillapításában.
-
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
Amiről írsz az jellemzően a runaway turbo ami a kopott tengelyen keresztül szívja a motorolajat és nyomja az égéstérbe amitől megnő a fordulat és öngerjesztő kör jön létre. Amit te leírtál az a kopott kompresszióhiányos motor - kivéve ha levegő szívó oldalon van tömítés probléma és a turbó azt dolgozza be.
Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.
-
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
Kiegeszites, nem a dugattyu/gyuru illesztesi hezagai okozzak a problemat, hanem a kartergaz visszavezetes. Akkor mar nagyon-nagyon el kell kopnia a motornak, hogy ott annyi olaj felkeruljon.
ami tortenni szokott a turbo tomitese megy tonkre, es ott kerul kenoolaj a rendszerbe, ami ongerjeszto folyamatot indit be. Pont most nezegettem, a CAT nagyobb generatorokban van egy csappantyu a turbo utan pont emiatt. Ha a turbo beadja a kulcsot akkor le lehet allitani.
,........A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek........, ,........A paradoxonban az a szép, hogy paradox módon nem szép.............,
-
norbx
aktív tag
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
persze csak ha nem automata váltós mert akkor nem állítod le szerintem sehogy ha már megvan a baj
-
válasz
Agyturbina #10 üzenetére
Igy mar jartam egy regi Toyota Hiace-szel. Egyetem alatt nyaron acsokkal dolgoztam, elkuldtek anyagert Budaorsre, valahol a Tesco elott elvettem a gazt az auto ment tovabb. Aztan lattam, hogy oriasi fustfelho mogottem. Felrealltam, de leallitani nem lehetett, mar nem emlekszem a vegere, de gondolom betettem valamelyik fokozatba es lefullasztottam. Le nem egett es sajat labon ment haza. Miutan felvettem vele az anyagot.
zozo1414
Ezt akartuk mi is, de a szerelo is meg a diler is azt mondta, hogy "olyan kar lenne erte" mert ez igy szep. Pedig lehet ez lesz.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
A napokban robbantottunk fel legalább 1 turbót a 4 -ből a Cat V16 dízel motoron, amire figyelmesek lettünk egy hatalmas robbanás, majd minden Szinű füst a kipufogóból. Gyorsan leállít ami azért volt lehetséges mert vannak benne azok a elzáró szelepek.
Igen ám, de a nagy sietségben nem nyomtuk még a visszaállító gombot, így az elő és uto kénest végző szivattyú beszivattyuzta az összes olajat a lég beömlő oldalra, ami nem fért el ott, az nemes egyszerűséggel a légszűrő házon keresztül távozott.
Most majd lesz mit csinálni a szerencsés kiválasztottaknak. Mert 3 hónapja szóltam nékik, hogy nagyon nincs rendben a turbó hangja.
,........A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek........, ,........A paradoxonban az a szép, hogy paradox módon nem szép.............,
-
D1Rect
félisten
Az a baj, hogy rossz oldalon van benne a kormány.
01110011 01101000 01101111 01110010 01110100 01110101 01110010 01101100 00101110 01100001 01110100 00101111 01101111 01111001 01000101 01010000 00111001
-
Szada85
tag
Ez szerintem nem egyértelmü garancia a sikerre, hiszen sajnos ha megnézed, szinte minden hirdetés tele van ezekkel, hogy "megkímélt", "gondos tulajtól", "rendszeresen karbantartott"... ami aztán vagy igaz vagy nem, emiatt szerintem sok ember már alapból átugrik ezeken a "katalógus dumákon".
Ez ugyanígy a sportos(abb) modelleknél (GTi-k, Curpák, RS, M-es autók), ott ugyanilyen "közhely" lett, hogy mindet "óvatosan bemelegítettem, és mindig lehütöttem", aztán mikor megnézni voltam ilyen autókat, a tulaj a második sarok után mondta, hogy "nyugodtan nyomjam, Ö is szokta"...
Én is azt gondolom, hogy a 320d-s motor, és a nagykerék, ültetés kombinációja alapvetöen megnyomja a csengöt sok ember fejében... Plusz végiggondolják, hogy a nagyobb felnit gumizni kell, a sportosabb rugók a futómü elemeit is jobban "eszik", 320d-t pedig nem feltétlen azok néznek, akik utána örömmel költeni akarnak még pluszban rá.
Hozzászólok Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos cigaretta 🔞
- Telekom mobil szolgáltatások
- Soundbar, Soundplate, Hangprojektor
- nVidia GeForce GTX 1660 / GTX 1660 Super / GTX 1660Ti (TU116)
- BlitzWolf termékek topicja
- Autós topik
- Raspberry Pi
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Andrews IT Engineering Kft.
Város: Budapest
Cég: ALPROSYS Célgépgyártó Kft.
Város: Győr