Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz Viszlát #82 üzenetére

    Szerintem ez megint csak szervezés kérdése.
    Érdekes módon, mikor én alkalmazok a cégünknek alvállalkozókat mindig(!) kivétel nélkül mindig meg tudom oldani, hogy legyen idő az alvállalkozónak megcsinálni az általunk kiadott munkát és ezzel együtt legyen időnk nekünk is kiszállítani / felszerelni stb azt a munkát amit mással csináltattunk.
    Mindezt természetesen egyeztetve a mi megrendelőnkkel. Ha nem tetszik neki hát nem tetszik. Ez van. Mindent írásban - leginkább e-mailen - rögzítünk. Árajánlat kérés, adás, határidők stb... És mindig sikerült ezt tartani gond nélkül. Mért? Mert úgy van lebeszélve. Ha az ügyfélnek nem tetszik, akkor mehet ahová akar.
    És még így is azt mondhatom, hogy itt a környéken egyeduralkodók vagyunk, nincs senki aki gyorsabban megtudná oldani a dolgokat, mint mi. Szoktam is mondani idióta ügyfeleknek, hogy bocsi, de ha mi nemtudjuk időben megcsinálni akkor más se. És igen, volt már, hogy az ügyfél elment egy konkurens céghez a munkájával, mert mi nem tudtuk neki azonnal, másnapra megcsinálni. A poén, hogy 2 órával később az a konkurens cég keresett meg minket ugyanazzal a munkával. :)
    Szóval szerintem meglehet ezt csinálni, csak szervezés és ésszerűség kérdése. Nyilván nem fogok olyan melót bevállalni aminél nem tudom biztosan előre, hogy kész lesz időben. Semmi értelme, hogy aztán én magyarázkodhassak, vagy kurogatnom kelljen az embereket...
    Plusz te is írtad pl, hogy Frankfurtban a délután 4 órási zárás valamiért este 8 (?) lett mire odaértél és nem is várták úgy az árut, mint ahogy neked előadták. Ergo valaki béna volt, figyelmetlen, nem törődöm amiért te szívtál meg stresszeltél.

    Persze itt jön elő a pénzsóvárság, kapzsiság. Miszerint mindent be kell vállalni ami csak jön. A feltételek már másodlagosak. A melós meg szívjon ahogy akar....

    A kapzsiságra nekem is van ezer példám. Pl gépen a léptetési kalibrációs csík. Ami kemény 25cm és kell néha nyomni ilyet is ha szép nyomatokat akarunk. Jön a főnököm és meglátja. Kérdezi mi ez? Én mondom. Erre ő, hogy akkor miért nem nyomom keresztbe(!)! Keresztbe a függőleges léptetési kalibrációt!?
    Mert az a kemény 25cm-nyi anyag, ami kb 80 forintba kerül és félévente 2x kell elvégezni az fáj neki! És nyomtassam inkább keresztbe... :U Tipikus példája a hozzá nem értésnek és a kapzsiságnak. Mert ez már nem ésszerű spórolás, hanem szarrágás kategória. Egyébként igen sok probléma van abból, hogy az ilyen-olyan vezetők, döntéshozók szakmailag egyáltalán nem értenek kb semmihez azokból amikkel foglalkoznak. Persze, egy marketingesnek nem kell értenie a nyomdatechnológiákhoz, vagy grafikai előkészítéshez. De annyi esze neki is lehetne, hogy a leadott anyagot még meg kell szerkeszteni, elfogadtatni, korrektúrázni, előkészíteni, kinyomtatni, majd dekorálni / feldolgozni a kész anyagot. De nem. Ezt sem képes felfogni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák