- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
Új hozzászólás Aktív témák
-
frescho
addikt
Gondold újra. A felbontást növelésénél tartod a képarányt. Legalábis ez a szokás, bár lehetne 640x100-as felbontás is, de nem ez a megszokott. Szóval ha a sorok és a sorba lévő képpontok számát is kétszeresére növeled, akkor 2x2=4-szer annyi lesz a képpontok száma. Tehát pont második hatvánnyal nő a memória szükséglet. Persze megteheted azt, hogy eltérsz ettől, de a megszokott 160, 320, 640 sor volt. PC-nél is a 4x3 (640x480, 800x600, 1024x768) terjedt el.
Igazítás javítva, köszi szépen.
[ Szerkesztve ]
https://frescho.hu
-
frescho
addikt
UGyanarról beszélünk. A felbontást nem megapixelben szoktuk megadni a gépeknél, ellentétben a fényképezőgépekkel. Általában csak egy számot használunk. 720p vagy 1080p, mert a másikat már tudjuk belőle az esetek nagy százalékában. Érdekes, hogy régen inkább az első számot használtuk 640-ben vagy 1024-ben futott a játék. Szóval ha 640 ről 800-ra tetted fel a COD-ot. Akkor a felbontásod 25%-kal, de a pixelek száma 56%-kal nőtt.
https://frescho.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- X1 Carbon 8th 14" FHD IPS érintő i5-10310U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ELADÓ 8GB DDR4 M471A1G44CB0-CWE Samsung laptop memória
- Asus 22"-os FHD monitor kiárusítás!!! AkciÓ!
- JBL Xtreme 4 - Csomagolás bontott, garanciális, akár beszámítással
- Asus X512, Ryzen5 3500U, 12GB RAM, 500GB NVME, Radeon540X VGA, FullHD IPS, ujjlenyomat, megkímélt HU
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest