- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
Autó vagy sem, én örömmel olvasom ezeket a cikkeket. A baj csupán az, hogy ezek a fejlesztések az esetek nagy részében nagyon keveseknek adatik meg. Vagy azért, mert drága, vagy azért, mert csak koncepció.
Az viszont egyenesen őrületbe kerget, hogy elektromos autóként ilyen batárokat terveznek piacra dobni, így környezetvédelmi szempontból gyakorlatilag pofon a sz@rnak, sőt jóval károsabb, mint ha a már meglévő modell palettát korszerűsítenék.
Képmutatónak érzem az olyan elektromos autók piacra dobását, amik kizárólag abból a célból kerülnek gyártásba, hogy a gyártó leszoríthassa a globális kibocsátását a büntivel járó lélektani határ alá (vagy annak közelébe).
Megértem, hogy piacgazdaság zajlik és a kisautó a SUV-val szemben nem annyira kívánatos (vagy legalábbis nem hoz annyit a konyhára). De ha köztudott, hogy mindenkinek áldoznia kell azért, hogy megússzuk a (momentán elkerülhetetlennek tűnő) kihalást, akkor az iparmágnások miért nem képesek erre? Miért még mindig ők diktálják a piacot a kereslet helyett? Miért a kisember kényszerül áldozatot hozni? Miért nem lehet a gyártókat rávenni arra, hogy olyan fejlesztésbe kezdjenek bele, ami a már meglévő termékeiket teszik környezetkímélővé, nem pedig azok lecserélésére (értsd: kukázására, ezáltal újabb szennyezésre) vesz rá?
Sokkal hasznosabbnak tartanám a már meglévő (és egyébként remek állapotban lévő) benzines kisautók kímélőbbé alakítását pl. valamilyen hibrid protézis beszerelésével (legyen az benzin+elektromos, benzin+LPG, benzin+CNG), de ne vadonatúj 2+ tonnás modellek bejelentésével.
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
válasz tothmaxy182 #35 üzenetére
A friss, debreceni BMW gyár láttán, ezt nem hiszem, hogy érdekük volna meglépni. Ráadásul minél hamarabb mennek tönkre az utak a nagytestű dögöktől, annál többet lehet foltozni vagy újra építeni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen