Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hemaka

    nagyúr

    válasz olajbogyo #18 üzenetére

    Aha, hát ez nagyon szép mese, kár hogy a fele sem igaz.
    Idehaza 2 db segélyhívó központ van (Szombathely, Miskolc) és egyik sem Sopronban. Illetve diákmunkában nem foglalkoztatnak senkit, elég komoly rosta után, majdnem 2 hónapos ORFK-s képzést leseggelve fogadnak először hívást, akkor sem egyedül egy jó ideig.
    Illetve pont a mentőket érintő bejelentéseknél, a bejelentő mindig beszél mentős irányítóval, hiszen ő dönti el honnan menjen az autó, hány autó, milyen felszeretségű stb.

    Penguin_
    Nyílván egy külföldinek, de az amcsiknak biztosan a 911 hamarabb eszébe fog jutni, mint a 112, de tök mindegy, mert az is oda fut be. Ott meg úgy is kapcsolják egy olyanhoz, aki beszéli az adott nyelvet.

    [ Szerkesztve ]

  • noezmegmi

    tag

    válasz olajbogyo #58 üzenetére

    Látom te sem érted (#20) hemaka ] nagyon jól összefoglalta. " mentős kolléga" azért ez nagyon durva és ezt felhasználni, hogy a 112 mennyit ront, de hírekben visszakereshető a mentő bakizása is. Mentő utálja a 112-őt és azért az egyszerű tény miatt, mert a 104 diszpécser annyi hívást kezelt amennyit tudott, de a 112-re érkező minden mentős hívása fogadásra kerül. Érthető példa egy nyári napon 50 hívás érkezik és van 10 mentő operátor akkor 10-et kezel és 40 várakozik, most 50-en hívást kezel a 112 és nyomja ís át a mentőnek, ahol szintén csak 10 operator van és ezért 40 várakozik! Viszont ennyek egy jól követhető nyoma marad. "Mentős kollégák elmondása alapján" valid a rendszer és sok embernek a bonusza repült. Katvéd is fúj a 112-re pont a fentiek miatt..

    Samsung Galaxy S Advance GT-I9070 \ Sony Xperia SP C5303 \ Honor 4x

Új hozzászólás Aktív témák