Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz Bog #17 üzenetére

    Csomó telefonnal? Szerintem CSAK Huawei telefonokkal működik rosszul, de azokkal kábé minden, ami nem headset, kihangosító, vagy épp sztereó füles, sajnos tapasztalatból írom... Tudom, nálatok Samsunggal sem ment, amire élő ember nem panaszkodott azóta sem, de lehetett egyedi hiba (amit nyilván Ti nem feltételeztetek, természetesen). Furcsa módon nekem nem volt kapcsolati problémám soha Fitbit eszközökkel (Oneplus-ok, Samsung tab, Lumiák, iPhone-ok, PC-k garmadája, stb...), Ti meg olyan cuccokkal próbáltátok eddig, amikkel eddig mindig gond volt? Na, ezért írom, hogy előítéletesek vagytok a márkával, de minimum inkorrektek. Ha megnézitek ezt, vagy bármelyik másik Fitbit topikot, láthatjátok, hogy aki használja, az rendre elégedett a termékkel, mindig azok savazzák, akik csak mesziről láttak már olyat, aki hallotta, hogy szar mind. Bocs, ha ezt nem tekintem mérvadónak, cserébe a saját tapasztalataimnak hiszek.

    Az, hogy az okosórának álcázott Fitbit termékeket ekézitek, nem is probléma, azokat kiadni is kár volt, a szükség szülte cucc mind, nem véletlenül nem váltottam én sem mondjuk Versára. A szoftver egyszerűen nem azokra való, hiába patkolják, lassú is és fos is, ezt adom. De a Charge sorozat pont az, amivel kábé semmi gond nincs, ha nem HUAWEI eszközökkel nyüstölik, nekik meg van megoldás egy Fix for Fitbit app formájában a Play-ről, ami kábé nem csinál mást, mint újralövi a Huawei és Honor telókon a BT szolgáltatást időnként a háttérben, ebből jól látszik, melyik oldalon van elreszelve a helyzet... Ez is működőképes megoldás, bár nem szép, de például a Nejem a Charge 2-ét így használta P9 Lite 2017-en hónapokig, amióta XIAOMI-ra váltott, megy rendesen alapból is, nem kell hozzá ez az app. De nyilván, a karperec volt a hibás...ja, nem.

    "És akkor tényleg azt gondolod, hogy a Fitbit a minőség és a terméktámogatás non plus ultrája?"

    Nem, nem gondolom, hanem olyan 6 éve tapasztalom. Egyébként kár terelni meg kiforgatni a mondataimat, nem írtam semmilyen non-plus ultráról, de nincs gond a támogatással és az általános minőséggel, szoftveres és hardveres oldalról sem. Ez a márka se hibátlan, nyilván. De eddig nem volt különösebb gondom vele, és a kisebb problémák is átmenetiek voltak, jellemzően Android főverzió váltáshoz kapcsolódtak, és frissítés orvosolta őket néhány napon (!) belül... Ha szifonom lenne, még ennyi gond sem akadna, mert az kiemelt platform a szemükben.

    Ami a prémiumot illeti: 6 év alatt nem éreztem szükségét, és amióta bevezették, azóta sem korlátoznak semmiben, ez egy feláras feature, ami nélkül az eszköz épp úgy használható. Nem ekll edzésterv szeméylre szabva, meg étekzési tanácsadás, stb? Nem is kell megvenned, ennyi a történet.

    Az pedig, hogy a teszt utolsó oldalán, az összefoglalóban minden létező negatív, egyben személyes preferenciádon alapuló (Rossz a gomb? Fényes a kijelző? Nem fényes a kijelző? SZERINTED falsot mér a rövid ébredésekről? WTF?!) problémádat leírtad (mindezt kábé 1 hét hazsnálat után!), cserébe az ökoszisztéma zsenialitásáról egy szót nem tudtál írni, szerintem csak az eredeti állításomat igazolja. Vagy, szerinted ez így teljesen korrekt volt? Ugyan már.

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz Bog #19 üzenetére

    "Most már három hete használom. Azóta fals hívásjelzést is sikerült produkálnia. Samsunggal."

    Oké, én meg 1 éve használom a Charge 3-at OnePlus 6T és most 7 Pró mellett, soha nem volt fals hívás, pedig időközben egy főverzió frissítés is befutott a 6T-re. Családomban használják XIAOMI, Samsung, iphone eszközökkel is a kettest és a hármast, soha nincs panasz ilyesmire. Akkor, most mi a verdikt? Ha esetleg a Charge 4 érintett csak, akkor majd javítják. Vagy itt nem él a más gyártókkal szemben gyakorta alkalmazott "reméljük, egy jövöbeni frissítés majd orvosolja" mantra? Azt esetleg néztétek, hogy más BT eszkö9zhöz nincs-e fent applikáció, amivel mondjuk összeakadhat? Azt eltávolítva marad-e a hiba? Én ilyesmire gyanakszom a leírtakból.

    "A gyári appban a statisztikai adatok megjelenítése iszonyú primitív"

    Neked. Nekem, meg a környezetemben lévő felhasználóknak meg semmi baja vele, mindenkinek elegendő, amit tud. Ott a webes felület, ha esetleg több kell. Ha az sem elég, akkor minimum sportoló vagy, vegyél egy Polart. Ez még mindig egy konzumer termék átlagos felhasználóknak. Az árat ne keverjük ide, vagy ha igen, akkor keverjük ide minden iPhone teszt, vagy üzleti notebook esetén is.

    "gpx export nincs"

    Igaz, annyira gyakran használnám ezt egy karperec kapcsán. Ja, nem. Réteg igény, és ha jól emlékszem, a legtöbb konkurens sem tudja élből, csak utólagos appokon keresztül. Vagy ha tudja, nem pontos eléggé a GPS az érdemi adatokhoz, lásd Amazfit széria (bár csak emlékezetből írom, ebben tévedhetek)

    "a prémium funkciók külön pénzbe kerülnek"

    Hiába írod le hatszor, attól még áll, amit mondtam: ha szükséged van rá, fizess, ezért prémium. Ellenben, semmiben sem korlátoz a hiánya, ezért nem látom, miért negatívum az elérhetősége?

    "Egyáltalán nem véletlen, hogy töredékére esett az értékesítés meg a részvény, a Fitbit nem versenyképes."

    Ami kábé lehet azért is, mert a népek az okosórák felé fordultak, nem? Nincs feltétlen egyenlőség jel aközött, hogy valami szar, meg aközött, hogy esett a piaci részesedése, bár nyilván ez is egy logikus magyarázat rá, meg ezer más dolog is. Vagy a Ticwatch is szar, csak mert esik a részesedése? A Pebble is az volt?

    "A Huawei cuccokkal meg másoknak sikerül megoldani a kompatibilitást. Csak a Fitbit HQ körül görbül meg úgy a tér, hogy ez nem jön össze."

    Mint ahogyan minden más telefongyártónak is sikerült megoldani, hogy menjen vele a Fitbit, kivéve a Huaweinek. Aki az elsők között dobott ki a Charge sorozathoz hasonló karpereceket néhány éve. Meeecssoda véletlen, hogy nem megy a konkurencia terméke, ugye. Hozzátenném, amikor kapcsolódsz, akkor általában megy elsőre, csak valami a háttérben fekszik le időnként, és így bizonytalan a szinkron, meg a hívásjelzés. A kis utólagos app meg újraépíti 1 óránként a kapcsolatot, és így érdekes módon rendben működik. Még egyszer kérdem, ha a huawei és honor BT szolgáltatásokat kell csesztetni a háttérben, miért csak a Fitbit a hunyó?

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz Bog #21 üzenetére

    "Nincs "erősebb" érv, nekem az a dolgom, hogy azt írjam le, amit tapasztalok."

    Bár nekem nem dolgom, csak lelkiismereti okokból csinálom, hogy leírjam ide, ha az ellenkezőjét látom. Nincs ezzel gond, az éremnek is két oldala van. Én újfent csak azt írhatom le, amit én tapasztalok, nem egy, nem két, hanem több termék több évnyi használata után. Ettől te még szívhatsz a négyessel, mert az nekem nincs (de ha nem lenne hármas, akkor tennék vele egy próbát).

    "Akkor ez most kinek szól ennyiért?"

    Nem mindegy? Annak, aki megfizeti. A túlárazott 9/10-es Intel sorozat kinek szól? Az iphone 5 kilóért kinek szól? Mindkettőre van alternatíva, olcsóbban, mégis megveszik és rajonganak értük, a piac már csak ilyen.

    "Mert az a helyzet, hogy egy Galaxy Fit is sokkal-sokkal olcsóbb, pedig hát arra igazán nem mondhatod, hogy szar a support, miközben azon is van egy színes AMOLED..."

    A fentebbi hasonlatom kapcsán nézzük már meg, hogy egy iPhone / OnePlus között hogyan alakul a ráció? vagy egy Intel / AMD között? Kábé ugyanígy, mégsem kérdőjelezi meg senki a drágább termék létjogosultságát.

    "Meg az is, hogy 2020-ban még mindig egy napfényben nem látható, grayscale kijelzőt hord magán"

    Őszintén szólva én ennek örülök, mert kábé 8-9 naponta töltöm. Szerintem ebben nagyszerepe van a kijelzőnek. A láthatóságával nekem nincs gondom, de tény, hogy a Charge 2 fényesebb volt, a visszalépés okát látom (nagyobb felbontás, grayscale), bár nem értem. A fényerőből én sem engedtem volna, de hangsúlyozom, nekem nincs vele gondom, mást várunk el ezek szerint. Imádom az AMOLED-et, de órára nem kellene, olyan áron biztosan nem, hogy 3-4 naponta tölteni kelljen. Arról nem beszélve, hogy ezekbe a filléres karkötőkbe olyan OLED kerül, ami nem épp tartós, kollégám által használt mibandekben legalábbis elvesztette a fényét a panel idővel.

    "Ráadásul van rá workaround, de a Fitbit erre tojik."

    Na, ebben igazad van. De miért vagy ennyire biztos abban, hogy a Fitbit nem próbált lépni, és a Huawei nem hajtotta el őket valamiért? Ahogy írtam is, ez kétoldalú játék, és ha az egyik oldal nem akar lépni, a másik tehetetlen. Az, hogy egy termékmenedzser erről mennyit tud/akar mondani, az más kérdés... meg persze szimplán az is lehet ,hogy tesznek rá, bár én ezt nem tartom valószínűnek, amikor a OnePlus-szal kapcsolatban írtam nekik (ha jól emlékszem, OP3 kapott Android hetet, és nem ment a szinkron, csak akkor, ha a fejlesztői beállításokban állítottam a BT kodeken), pár napon belül lereagálták, és jött a frissítés. Huawei esetén miért lenne másképp? Ha csak nincs olyan akadály előttük, amit a Huawei nélkül nem tudnak megoldani.

    "Úgy látom, hogy nem fogunk egyetérteni. Sziklaszilárd meggyőződésem, hogy ez a cucc nem jó vétel. "

    Jól látod. Ennyiért egyébként valóban nem jó vétel, és soha nem is lesz az, amennyiben csak az árat nézed. Ahogyan nem jó vétel egy 10900K, illetve egy iPhone 11 Pro sem, mégis ott vannak a piacon, dacára az esetenként többet tudó konkurencia jelenlétének. Egyébként, ha valakinek tetszik a Charge, érdemes várni, mert BF körül majd megkapja 35k körül, ahogyan az az előző generációknál is volt.

    "a Fitbittől már nem várok semmit, csak hogy vegye meg a Google és csináljanak vele valamit, amitől szerethető lesz."

    Na, ennek egyébként én is örülnék, ebből a fúzióból még lehet valami, bár látva a Motorola sorsát, nem tudom, megéri-e bármiben reménykedni. Bárhogyan is, ha marad a Fitbit brand, a Google ökoszisztéma támogatása nagyon jót tenne neki a klasszikus okosóra fronton, ahol - ahogyan azt írtam is - egy marék taposott molylepkét sem ér a kínálatuk. Maradjunk ennyiben! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák