Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
De ezeket a teszteket mesterséges forgalomban kellene szimulálni. Ha valódi forgalomban teszik azzal megnő az esélye a balesetek számának, ami kapcsolatba hozható a vezető nélküli autókkal. Ha a 10km/h óra nem is a max. sebesség, hanem az átlagsebesség, akkor is nagyon kevés. Egy kilépős gyalogos tempó 6km/h. Egy autós már akkor gutaütést kap, ha valahol 30km/h-ás korlátozás van. Minden kikerülés, előzés potenciális baleseti forrás. Építsenek egy mesterséges várost, ahogy a Google is tette és teszteljenek ott. Aztán ha normál tempóval minden akadályt jól vett a gép sok tízezer szimulált helyzetben, akkor lehet kérni az ideiglenes szigorított engedélyezést. Így csak ellenkezést fog kiváltani, mert akadályozza a forgalmat és lesz egy halom ütközés amiatt hogy kerülgetni kell. Eltelik mondjuk 1 év és kielemzik, hogy közvetlenül 56 balesetet okozott...de nem azért mert vezető nélküli, hanem mert csigatempóban megy.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...