Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
De ezeket a teszteket mesterséges forgalomban kellene szimulálni. Ha valódi forgalomban teszik azzal megnő az esélye a balesetek számának, ami kapcsolatba hozható a vezető nélküli autókkal. Ha a 10km/h óra nem is a max. sebesség, hanem az átlagsebesség, akkor is nagyon kevés. Egy kilépős gyalogos tempó 6km/h. Egy autós már akkor gutaütést kap, ha valahol 30km/h-ás korlátozás van. Minden kikerülés, előzés potenciális baleseti forrás. Építsenek egy mesterséges várost, ahogy a Google is tette és teszteljenek ott. Aztán ha normál tempóval minden akadályt jól vett a gép sok tízezer szimulált helyzetben, akkor lehet kérni az ideiglenes szigorított engedélyezést. Így csak ellenkezést fog kiváltani, mert akadályozza a forgalmat és lesz egy halom ütközés amiatt hogy kerülgetni kell. Eltelik mondjuk 1 év és kielemzik, hogy közvetlenül 56 balesetet okozott...de nem azért mert vezető nélküli, hanem mert csigatempóban megy.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStationre is megjelent a Dave the Diver
- Milyen videókártyát?
- Bestbuy játékok
- Politika
- További aktív témák...