Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz MaCS_70 #5 üzenetére

    De ezeket a teszteket mesterséges forgalomban kellene szimulálni. Ha valódi forgalomban teszik azzal megnő az esélye a balesetek számának, ami kapcsolatba hozható a vezető nélküli autókkal. Ha a 10km/h óra nem is a max. sebesség, hanem az átlagsebesség, akkor is nagyon kevés. Egy kilépős gyalogos tempó 6km/h. Egy autós már akkor gutaütést kap, ha valahol 30km/h-ás korlátozás van. Minden kikerülés, előzés potenciális baleseti forrás. Építsenek egy mesterséges várost, ahogy a Google is tette és teszteljenek ott. Aztán ha normál tempóval minden akadályt jól vett a gép sok tízezer szimulált helyzetben, akkor lehet kérni az ideiglenes szigorított engedélyezést. Így csak ellenkezést fog kiváltani, mert akadályozza a forgalmat és lesz egy halom ütközés amiatt hogy kerülgetni kell. Eltelik mondjuk 1 év és kielemzik, hogy közvetlenül 56 balesetet okozott...de nem azért mert vezető nélküli, hanem mert csigatempóban megy.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák