Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz Cathfaern #44 üzenetére

    Retail Markup: 37%
    Company Overhead: 19%
    >megszűnnének

    Profit to label + print: 10%
    >megszűnnének

    Marketing + Co-op advertising: 17%
    Maga a szám elkészítésének költsége/szerző haszna: 18%
    >a szerző haszna lenne (megjegyzem ha saját magának intézné/megfelelő ügynökségeket bérelne fel, szvsz kevesebbre is ki tudna jönni a marketing része).

    +zenebolt sápja:
    a végleges ár ~30%-a

    Tehát maradna ~ 1.3*(0.17+0.18) = 45%, azaz mondjuk a fele. Azért ez jelentős különbség. Mennyit is mondtam Flac árnak számonként (ugye ha CD-vel állítjuk pariba, akkor az mindenképpen valami veszteségmentes formátum kell legyen, hogy ugyan azt az értéket képviselje a hanganyag része mindenkinek)? És a szerző nem járna anyagilag rosszabbul (legalábbis a bevétel felől nézve semmiképp sem), sőt, jó eséllyel jelentősen megugró kereslet miatt jobban jönne ki belőle.

    És akkor a diagramon még nincs is rajta a jogvédő szervezetek sápja (én legalábbis nem látom, angliában lehet nincs? :F ).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák