- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vírusirtó topic
- Mikrotik routerek
- Synology NAS
- Jelszókezelők
- Linux kezdőknek
- Crypto Trade
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
apatyas
Korrektor
Tök jó a BFR, de nem értem, hogy mitől lenne gazdaságosabb. Azzal az esettel összevetve, hogy visszahozzák a FH darabjait. Bazinagy egydarab raketta, aminek a teljes terhét fel kell emelni odáig, ahol leválik róla a teteje. Míg a FH-nél a boosterek mennek amíg mennek és utána még gyorsít tovább a középső alsó fokozat.
Elismerem, nem értek hozzá, de nem érzem hogy miért lenne jobb.
Hacsak úgy nem, hogy teljesen más kategória, és a teherbírása jóval nagyobb teljes újrafelhasználással, mint a FH, így a felvitt tömeg/üzemanyag+indítási költsége jobbra jön ki (azért /üzemanyag, mert a vasat újrahasználnák)
Szóval, a kisebb multiblokk megközelítést nem érzem hogy legyőzné a nagy monolitikus design, de ez legyen az én bajom.pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
Új hozzászólás Aktív témák
lo A Falcon Heavy egy "nehéz" rakéta, amely leegyszerűsítve 3db F9 rakétából áll és 64 tonna a teherbírása.
- Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Vírusirtó topic
- iPhone topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Olcsó USB WiFi AC adapter
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Diablo IV
- További aktív témák...