Új hozzászólás Aktív témák

  • Nekomajin

    aktív tag

    válasz auth.gabor #42 üzenetére

    Erre találták ki a tanórán kívüli felzárkóztatást, a korrepetálást, az ismeret alapú csoportbontást vagy az eltérő tudású diákokat egymás mellé ültetni és motiválni a közös munkát és még sok egyéb praktika és trükk (vagyis pedagógiai módszertan), amely nem a klasszikus frontális osztálymunkára épít, hanem arra, hogy minden diák saját magához képest a lehető legnagyobb fejlődést tudja produkálni.

    Jó is, hogy ezt így leírtad, mert arról még nem is beszéltünk, hogy a tanárokat hogy megszivatják ebből a szempontból is. Nagyon nem mindegy, hogy mekkora tudásbeli különbség van az osztály jobbik és rosszabbik fele között. Az ugye józan ésszel belátható, hogy sokkal könnyebb a tanár dolga, ha ötödik osztályban nem azt kell magyarázni a fél csoportnak, hogy hogy kell bekapcsolni a gépet.
    Arról nem is beszélve, hogy a szegényebb gyerekeket különórákra kényszerítik azért, mert alsóban nem kapta meg a lehetőséget, hogy elsajátítsa a legalapvetőbb készségeket, amik kellene a számítógép használatához.

Új hozzászólás Aktív témák