Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JoeYi

    őstag

    meg sem merem kérdezni, hogy ilyen esetekben miért nem lehet átvenni a jegyet a pénztárnál?

    Kiegészítő történet: múlt héten hazaugrottam szüleimhez. Ehhez interneten vettem meg a jegyet. Ámde, én balga kétszer is megnyomtam a jegyvásárlás gombot, és a fizetésnél sem esett le hogy azért fizetek 9e forintot mert duplajegy, nem pedig azért mert retur. Szóval kifizettem bankkártyával. Nya, elmentem nyugatiba kinyomtatni, meg is kaptam és ekkor ráébredtem a szörnyű történtekre.

    Mondom sebaj, gyorsan visszaváltom az egyiket a pénztáraknál. Fél órás sorbanállás után megtudtam, hogy az interneten vásárolt jegyeket csak a keleti vagy déli pu információs pultjainál beadott reklamációs nyomtatvány beadásával lehet visszaigényelni! Hát nem kicsit lepődtem meg, ennyit a csúcsmodern rendszerről. Reklamáló lapot töltögettem egy olyan vonat miatt ami csak fél nappal később fog indulni...

    Persze nem ennyi a sztory, van még adalék:
    - szept 1-től állítólag már így sem lehet visszaigényelni a pénzt (ezt mondta a nő)
    - levontak kezelési költséget! A jegyért amit én kerestem ki, és én ballagtam el érte a terminálhoz

    Komolyan mondom hogy a MÁV és a BKV technikai döntéshozóit vissza kéne küldeni iskolába, mert csak katyvaszt csinálnak

Új hozzászólás Aktív témák