- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen routert?
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
arnyekxxx
veterán
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
Ebben sehol nem szerepel, hogy "kivéve személyes átvétel esetén"
NFH összefoglaló jelentés 2012 pdf
idézet belőle:
A témavizsgálat ideje alatt 11 webáruház által közzétett tájékoztatást kifogásoltak amiatt a felügyelőségek, mert az elállási jog érvényesítését kizárták abban az esetben ha a fogyasztó - kiszállítás helyett - a termék személyes átvételét választotta
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Lesz majd szabálygyűjtemény, kivonat és hasonlók a legvégén. De addig érdemesebbnek láttuk végigmenni a fontosabb részeken a legkevesebb jogi mumbo-jumbo nélkül, mert ha elkezdünk jogszabályokat idézni, az sok parttalan vitához vezethet. Ugyanis ha az ember elkezdi beleásni magát ebbe, minden harmadik bekezdésben talál egy "de"-t, kivételt, "abban az esetben, ha"-t, és az értelmezés sem mindig egyértelmű. Éppen ezért azokkal foglalkozunk, amik a legtöbb embert érinthetik a mindennapok során, és a nem egyértelmű értelmezéseknél is inkább az NFH által elmondottakra hagyatkozunk, mert jó eséllyel egy vásárló is azzal fog találkozni, ha problémás ügyben hozzájuk fordul.
-
arnyekxxx
veterán
Mivé lett a világ, egy kereskedő a saját előnyére "téved"..
Ha olvastad a linkelt pdf-et láthattad, hogy szeretik igen kreatívan értelmezni a jogszabályokat.
(#6) ng0ofy válasza arnyekxxx (#2) üzenetére 2013-05-26 01:40:10
Kereskedőknek az a szívás ebben, hogy szigorúan értelmezve, ha a vásárló helyben megnéz valamit és megrendeli, de nem elviszi, hanem kiszállítják neki, akkor is elállhat a vásárlástól. (mivel nem azt a terméket nézte meg, csak azt a típust) Ami azért kicseszés a kereskedővel..
Most elmorzsoltam egy könycseppet szegény elnyomott kereskedőkért, akik egyébként olyan jóindulatúan állnak minden garis ügyintézéshez, szívük-lelkük kiteszik a vevőért, az meg így szívatja őket
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ebből szvsz az is kimaradt - ami sokak számára nem evidens - hogy ez csak akkor működik, ha a termék nem lett kibontva.
Béééla: MM és társai ezt nyugodtan megtehetik, mivel rendszerint 1,5-2x áron adnak mindent és fontos a renoméjuk. Más kérdés, hogy te másnap bemész és megveszed a más által összetaperolt cuccot, mivel nyilván visszateszik a polcra.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
arnyekxxx
veterán
ha cserélték egy az egyben, akkor egyértelműen újra indul a jótállás és ha a termékre 3 év jótállás jár, akkor az, egyel fentebbi linken szerepel:
az új dolog szolgáltatását kell szerződésszerű teljesítésnek tekinteni
vagyis mintha te vetted volna az új egeret azok a feltételek járnak.
[I](#174) .tnm válasza arnyekxxx (#171) üzenetére
amúgy, a teljes mondat a garancia levélen így hangzik:
A gyártó az alábbiak szerint vállal jótállást:
1 év általános (jogszabály szerint) + 2 év (gyártó által biztosított szervizgarancia)Én ezt úgy értelmezném ha egyéb info nincs, hogy első évben viheted a forgalmazóhoz a cuccot gariztatni, 2-3évben neked kell eljuttatni a szervizbe
Most nézem,a fusi honlapján is ez van
http://www.fujitsushop.hu/garancia-kiterjesztes/mit-ad-a-garancia-kiterjesztes.html
Szervizben érvényesíthető jótállás /szerviz garancia/
A Fujitsu márkaszerviznél végzett garanciális javítás esetén a munka- és anyagköltséget a Fujitsu vállalja. A készülék szállítása a vevő feladata.
Jótállás szállítási szolgáltatással /szállítási garancia/
A Fujitsu munkanapokon, munkaidőben a hibát bejelentőtől, egy előre egyeztetett időpontban szállító partnerével elszállítatja; és a garanciális szervizben elvégzett javítást követően visszaszállítatja a hibás készüléket. A szállítási garancia magában foglalja a javítás, az esetleges alkatrész és a szállítás költségeit.
Jótállás helyszíni szolgáltatással /helyszíni garancia/
A Fujitsu szakember a megrendelővel előre egyeztetett időpontban megjelenik a helyszínen és elkezdi a hiba elhárítását. A helyszíni garancia magában foglalja a térítésmentes javítást, az ingyenes anyag/alkatrész biztosítást, a készülék el- és visszaszállítási költségeit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5