Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    válasz pacal-x #209 üzenetére

    mert:

    1, a forgalmazó úgy tűnik megszűnt
    2, a gyártó által vállalt jótállásban vagyok és a gyártó ezt a szervizt jelölte meg

    egyébként nem a CHS, hanem a Dell az aki elbírálja, hogy a laptop (vagy alkatrésze) még garanciális-e (ráadásul service tag alapján)

    @(#206) vhunor

    de akkor valahol tájékoztatni kellett volna, hogy korlátozott a jótállás a + 2 évben (de ilyen a garancialevélben és a számlán sincs). a gyártóval nem kötöttem közvetlen szerződést, tehát ÁSZF nem játszik.

    "A gyártó az alábbiak szerint vállal jótállást:
    1 év általános (jogszabály szerint) + 2 év (gyártó által biztosított szervizgarancia)"

    sehol nincs definiálva ezen a papíron, hogy mi az a "szervizgarancia", a jog pedig nem ismer ilyen fogalmat. de ha a zárójelet kihagyom (mert a zárójel azt jelzi, nekem vevőnek, hogy az csak mellékes magyarázat és semmi jele annak, hogy ez korlátozást tartalmazna), akkor:
    A gyártó az alábbiak szerint vállal jótállást: 1 év általános + 2 év

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

  • asdf_

    veterán

    válasz pacal-x #209 üzenetére

    CHS ? Akkor abból nem sok jó fog kisülni. Miért nem a vásárlás helyén adtad le ?

    Nem tok mindegy? A kisker is a chs-be vinne -afaik csak oda viheti, mivel forgalmazoi feltetel, hogy a nagyker a forgalmazassal egyben megnyeri az eladott termekek javitasat is, legalabbis az alja, belepo cumoknal, nem a felmillios csilivilinel-, ergo csak idot sporolt vele (kiveve persze, ha videk alson lakik, mert akkor egyszerubb a vasarlas helyere vinni, mint pestre felutazni).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák