- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
A bizonyítékot annak kéne hoznia, aki bevezeti az új technológiát és ezeket politikai trendektől függetle szakiknak ellenőrízni.
Más dolgom is van ma, mint ezeken évődni, csak itthagyok pár kérdést:
1. mennyit termel a tipikus nyugat-EU napelem (korábban Ny-Németo.-ban, most UK-ben élek, van bőven)
2. mennyi az élettartama, a végén be lehet-e szimplán olvasztani, mint az említett gázrezsót?
3. mennyi a súlya és térfogata, amit a kínai gyárelepről Johnny McDonald telkéig ki kell cipelni, majd élettartama végén elszállítani, feldolgozni?
4. mennyi a tartószerkezet legyártásának és leszállításának költsége
5. mennyi fosszilis kapacitást kell tartani a rendszerben éjszakára és télre üresben, amikor fél UK árammal FŰT, természetesen olyankor amikor HIDEG van = kevés a napfény"a leghülyébbek a leghangosabbak" - az ADAC szakijai nyilván mind hülyék. Nagyon "érdekes", a 2018as tanulmányuk, ami a villanyautózást igencsak messze találta a "zéróemissziótól", teljes verziója egy ideje elérhetetlen, de vannak még róla átvett cikkek:
" Das E-Auto, das bei der Batterie-Herstellung und beim Recycling sehr hohe CO2-Emissionen verursacht, rechnet sich gegenüber dem Benziner nach 116.000 Kilometern, im Vergleich zum Diesel erst nach 580.000 – also weit über der angesetzten Gesamtlaufleistung von 150.000 Kilometern."[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.