Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfman
veterán
válasz attila9988 #2 üzenetére
Igen, ezt furcsa. A nyakamat merném rá tenni, hogy az Apple terméket vásárlók 50%-ának nincs is a készülékre szüksége hanem csak, hogy elmondhassák "nekem iPad-om van, höhöhö". A magyar szegmensben biztosan nem sok elő-vásárlójuk van.
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
fordfairlane
veterán
válasz attila9988 #2 üzenetére
Az Apple árgus szemekkel figyeli a felhasználói szokások alakulását, és ahol változást észlel, új trendet lát kibontakozóban, arra lecsap. Próbál elémenni, felerősíteni marketinggel, divatot kreálni, megtámogatja "életérzéssel". Nem gyárt használhatatlan dolgokat, de az tény, hogy a kúlsági fakort igen erőteljesen próbálja belevinni, és sokszor a technikai hiányosságokat próbálja elfedni. Márpedig a trendek arra utalnak, hogy különféle méretkategóriákban ugyanazt vagy majdnem ugyanazt el lehet adni ugyanannak a közönségnek. (Szgép asztali, notebook, netbook , mp3 lejátszó, touchos okostelefon, most meg a táblagép )
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...