Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wilika

    aktív tag

    Visszaolvasgattam, és bár látom (meglepve), hogy az OTP egyelőre beszüntette a kiadást, annak akit esetleg érdekel, megírom a tapasztalataimat;

    Tavaly nyáron rendeltem, azóta már az éves díjat is levonták egyszer, de igazán csodálatos egy+ év volt. :)
    A tárcám rendszerint valahol a táskám mélyén el van ásva, a telefonom, viszont jobbára a kezemben van, így igencsak megszerettem ezt a megoldást.

    Hetente legalább 3-4-szer, de sokszor még ennél is többször használom (tej-kifli is ezzel ment). Boltban (Auchan, CBA, Tesco, amit akarsz...) rendszeresen használom, étteremben/gyorsétkezdében szintén gond nélkül működött, de fizettem már kúton is tankolásért, mikor épp kölcsönbe' volt nálam kocsi, vagy az érkező hév előtt, a BKK automatánál vonaljegyért villámgyorsan. :)

    Az említett használati rendszeresség mellett, 14-5 hónapnyi folyamatos használat alatt összesen kétszer volt problémám a fizetéssel; egyszer már a program indulásakor kiírta, hogy baj van, így mire sorra kerültem a kasszánál, már újra is indítottam a telefont, és megoldódott a dolog, másszor, csak szimplán visszautasította a fizetést a terminál, olyankor is a telefon újraindítás kellett neki (valami beakadhatott, mert egy másik NFC-s telefonnal ki akartam olvasni ellenőrzésképp a legutóbbi fizetéseket az NFC-s kártyából (működik igazi paypass-os/paywave-es kártyával, illetve a telefon által "mímelt" kártyával is), de nem ismerte fel mint kártyát, csak az említett újraindítás után).

    De mint mondtam, ez úgy 14-5 hónap használat alatt jött össze. Minden más esetben úgy ment mint egy álom.

    Az emberek inkább csak meglepődtek, hogy "hú de menő", meg "hát ezt így hogyan?", illetve egyszer próbálta mutogatni nekem szegény süket-néma pénztáros az Auchan-ban, hogy "oda ká'ta kell, ká'ta, ká'..." - aztán mikor csippant a terminálja, hogy tranzakció OK, akkor megrántotta a vállát és elfogadta. :)
    (Amúgy meg (csak mert visszaolvasva erre is láttam példát) ha valaki beszólna érte, elküldeném a bús anyjába vissza a barlangba :)) )

    Viszont (biztonság és technológia ide, vagy oda), tényleg jó lenne, ha nem a SIM-hez kötődne, mert egy esetleges SIM cserénél tényleg fejfájás lehet az új regisztráció. (nem csak a költségek miatt, de az ügyfélszolgálatos aktiválás miatt is)
    Illetve most, hogy elgondolkodtam, hogy esetleg lecseréljem a közeljövőben a telefonom, beláttam, hogy vagy abból a szűkös kínálatból válogatok, amit jelenleg elfogad kompatibilisként a Telekom, vagy leteszek az egészről.
    Illetve ugye a custom ROM-ok is kieshetnek így, mert korábban írtátok, hogy azokból kihagyhatják a szükséges komponenst. (más kérdés, hogy akarja-e valaki custom ROM-ra bízni a pénzügyeit, de én egyelőre bízom valamelyest az emberekben)

    mitcsinalanyul.com - Tényleg, mit csinál?

  • Wilika

    aktív tag

    Hát ennyi... :( Ma már bankkártyával fizettem, mint bármilyen másik szürke egyén... :(
    Azért remélem, hogy az OTP összekapja magát, és lesz nekik is a gránitéhoz hasonló megoldásuk.

    mitcsinalanyul.com - Tényleg, mit csinál?

  • Wilika

    aktív tag

    válasz akyyy #1023 üzenetére

    Én egyszerűen a már meglévő (fizikai) OTP-s MasterCard-omat bedigitalizáltattam vele.

    mitcsinalanyul.com - Tényleg, mit csinál?

Új hozzászólás Aktív témák