Új hozzászólás Aktív témák

  • k5.20

    senior tag

    Az alábbiakat mindenki tanulságára jegyzem:

    A tesztidőszakban nem, de a nyilvános megjelenés óta Mobiltárca használó vagyok.
    Eredetileg valóban egy Telekomos készüléken aktiváltam, de azóta használtam már mindenfélén.
    SIM-kártyám cseréje mellett döntöttem néhány napja, ehhez mellékesen egy készülékcsere is társult.
    A SIM-csere után, telepítettem a Mobiltárca alkalmazást a készülékre - igaz még ez sem szerepel a Telekom által jelölt Mobiltárca képes készülékek sorában, de engedte a Play-store...
    Az applikációba lépve ( az eddigi PIN-t használva) azonban nem jelent meg a már korábban is használt kártyám...csak azt ajánlotta fel, hogy az OTP-től igényelhetek egy újat.

    Problémámmal hívtam a Mobiltárca, majd az OTP, meg a Telekom ügyfélszolgálatot is.
    Mindenki a másikra mutogatott, hogy miért is nincs ott a kártyám, miért nem tudom beállítani.
    (Ne wifin töltsem le az alkalmazást...ja kérem az a készülék nincs a listán...a banknál van baj...se vége se hossza, nem részletezem, de a végén ezek majd érdekesek lesznek...)

    Szóval - mivel év vége van - a jövő évi kártyadíj már levonva, a szolgáltatás meg sehol.
    Előkapartam egy leselejtezett kis Samsung Galaxy Young-ot (ez szerepel a Telekom által kiadott listán) de azzal sem lett jobb a helyzet. Érthető, ha kissé feszült lettem.

    Ma az OTP-ben is jártam, ahol az ügyintéző először nem is igen tudta, hogy mi az a mobil pay-pass, de kis magyarázat után rájött, hogy ez nem a pay-pass matrica...keresgélt folyamatosan, de csak olyan infókra akadt, amiket már én is tudtam. Ezek után megpróbált lebeszélni, mondván, hogy ez már egy kifutófélben lévő fizetési metódus, egyáltalán nem biztonságos, használjak inkább kártyát...Az egyetlen dolog, amit megtudtam tőle, hogy a díj levonva a jövő évre, ha lemondom is a mobil pay-pass-t, pénzt vissza nem adnak...(3987 Ft "gyártási" díj) abban maradtunk, hogy majd júniusban jöjjek be, és akkor kezdeményezzem a lemondást, akkor bizonnyal nem fogják decemberben levonni a következő éves díjat...

    Ezek után elmentem a Telekomhoz, ahol az első ügyintéző mindent rendben talált - szolgáltatás aktív, készülék alkalmas - nem érti... hívjam a Mobiltárcát... hát azt már nem akartam...
    Még jó, hogy volt ott egy kollégája, akihez átpasszolt. Ő sem volt Mobiltárca szakértő, DE a keresőt jól tudta használni!!! Nagy piros pont neki!

    MERT itt a slussz-poén: a Telekom Mobiltárcáról szóló leiratában ott szerepel, hogy SIM csere esetén a Telekom visszatelepíti a SIM-re a szolgáltatást, illetve a kártyákat, DE csak néhány nap elteltével!
    Telekom Mobiltárca felhasználási útmutató - utolsó oldal.

    Igen, balfék vagyok én is, hogy nem keresgettem jobban...

    De nálam sokkal nagyobb balfékek ülnek a Mobiltárca, az OTP és (bocs)Telekom ügyfélszolgálatain, akik nem ismerik a saját szolgáltatásaik működési mechanizmusait.

    Láss csodát, mire hazaértem települt is a bankkártya a SIM-re.
    Most a SIM-et bármelyik készülékembe tehetem, a kártya már ott az alkalmazásban (SIM-en) és beállítható fizetési eszközként.

    Bocsánat, hogy hosszú voltam, legyen emlékezetül itt, ha más is SIM-et cserélne...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák