Új hozzászólás Aktív témák

  • titkoktudoja

    tag

    válasz OgKush #476 üzenetére

    Örülök, hogy végre működik.
    Azért a kollégáim védelmében mondanám, hogy nagyon sok problémát megoldanak nap, mint nap. Azt valószínűsítem, hogy nem jutottál el a dedikált ügyfélszolgálatra, ők meg tudták volna ugyanazt csinálni, amit én. A 'rendes' CC csak valószínűleg megnézte a telefonod, a SIM-edet és a szolgáltatás státuszát, de a teljes folyamathoz nem férnek hozzá.

    A lényeg, hogy minden működik, ha kell további segítség szólj!

    A tranzakciókról a SIM ugyan tárol információt, de azt nem tudja letárolni, hogy vajon sikeres volt-e a tranzakció (volt-e egyenleg a számládon, nincs-e tiltva a kártyát stb), hiszen akkor már nincs ott a készülék a terminálnál. A bank meglátása alapján emiatt az ilyen információ megjelenítése csak problémát okozhatna, hiszen az ügyfél mutathatná a tárcát, hogy sikeres volt a fizetés, miközben a háttérendszerekben elbukna a dolog.
    Ezért van a SmartBank link becsatornázva, abban minden szükséges információ megtekinthető.

Új hozzászólás Aktív témák