- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Windows 10
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dolon75
aktív tag
Én azt várnám, hogy szolgáltatói technikai hiba esetén ne is kelljen hívnom senkit. Vegye észre valami, hogy náluk nem jó valami, és tegyék ki honlapra, vagy ha mégis hívom őket, akkor egy robot mondja be, hogy bajuk van.
És ha a nálam lévő eszkozukben van a hiba, akkor hívjanak ők fel.
Ez lenne a megfelelő szolgáltatás.Mindent el szeretnék intézni online, csak probléma esetén hívok bárkit, de akkor ezek az MI nek hívott nem tudom mik csak idegesíteni tudnak.
Pa-kah! Pakah-pakah Pa-kah! Bokata-Bokata Pa-kah! Pakah-pakah
-
csibe1
addikt
"és még rengeteg példát lehetne mondani ahol egy ilyen tudna segíteni"
A baj csak az, hogy amíg ez a kijelentés feltételes módban igaz, addig ahajadra kenheted sok millió más emberrel együtt, mert kb. semmire se jók, csak idegesítik az embert.
Ha meg már az ügyfélen akarnak sutyiban bétatesztelni, akkor tessék csak csekkolni." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
Új hozzászólás Aktív témák
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen alaplapot vegyek?
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Politika
- Filmvilág
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...