- Facebook és Messenger
- PHP programozás
- Adobe Photoshop
- Windows 11
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
geri|
aktív tag
válasz manchester85 #23 üzenetére
"Ahhoz képest, hogy iPhone-od van, a szoftverfrissítésért nálad fizetni kell. Eléggé képben lehetsz."
Köszönöm, de úgy gondolom pont annyira vagyok képben, amennyire kell. Az Apple vállalatról beszéltem, nem pedig egy konkrét termékről. Írtam arról is, hogy például a Macbook Air esetén külön kell vásárolni számos külső dolgot, vagy például alapvetőnek számító szoftvereket. Ez az Apple vállalati stratégiája.
"Most az, hogy milyen lehetne, meg mi folyik a háttérben, az egy teljesen értelmetlen és fölösleges spekuláció, mert nem az adott gyártóról, hanem globálisan a marketingről szól."
Ezzel sajnos nem tudok egyet érteni. És szerintem itt fejezzük be a dolgot, mert butaságokat beszélsz. Ugyanis azoknak a folyamatoknak az elemzésére, 'hogy mi folyik a háttérben' jó pár tudomány épül. Spekuláció pedig az összeesküvés elméletekben van, nem pedig egy jól megszervezett transznacionális vállalatnál. Az, hogy egy vállalat elemzése neked felesleges és értelmetlen, azért jó pár embernek-és intézmények (tanároknak, egyetemeknek, tudósoknak, menedzsereknek) had ne legyen már az...
A globális marketingről csupán annyit hogy az a vállalat egy töredék része, persze nagyon fontos. A termékpaletta frissítésének ütemezése nem a globális marketing témakörébe tartozik, és sose tartozott oda.
A legtöbb ember csak elintézi azzal a közhellyel, hogy 'amarketinggépezet'. Pedig esetünkben ez nem fedi a valóságot. A tudatos fogyasztó (akik a hozzám hasonló-általad nagyon találóan[....?....] 'nincsképben' nevezett- arcokból kerülnek ki) nem a marketing eszközök hatására cselekszik, hanem a 'számomra legmegfelelőbb'-elvet követi. Tehát a dolgoknak semmi köze ahhoz a szóhoz amivel mindenki csak dobálózik: marketing.
A kommentemben arra próbáltam rávilágítani, hogy a frissítés-kibocsátások ütemezése, valamint a termékek fejlesztése, majd azok piacra dobásának tervei nem marketingdöntések, hanem stratégiaiak.
Ha figyelmes vagy, a honlapon számos olyan cikket olvashatsz, amikben a különböző know-how-k levédetéséről írnak a mobilarénások. Szerinted mi ez, ha nem vállalati stratégia?
Egy világcég aminek a termékei világszínvonalúak, és évekkel az aktuális technológia előtt járnak, nagy kegyesen kidobják a copy/paste-t?
Ezek szerintem jól tervezett termelésmenedzseri döntések. [nem pedig globális marketing][ Szerkesztve ]
LiveStrong
Új hozzászólás Aktív témák
- Kinek milyen a desktopja?
- Villanyszerelés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Netfone
- Óvodások homokozója
- Yettel topik
- magmakocka: PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 64 GB fekete független 92% akkumulátor
- Iphone SE 2.GEN 2020 64GB Független, karcmentes, Nagyon Jó AKKU, Garancia, Üzletből
- KIEMELT AKCIÓ: Apple iPhone 8 256 GB space gray szuper áron eladó !!! (6)
- Samsung S22 Ultra DS 5G 12/512GB Black Garancia: 2025.05
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen