Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
válasz Dr.FantastiK #3272 üzenetére
Koszi a megerositest! Na igen, de ez ugye meg csak motor, viszont sebaj! Az elozo osszehasonlitasom nem is volt igazan preciz. Ime egy jobb:
Opcio #1: Hazai forrasbol 750W Bafangm +11,6Wh akku ű
Opcio #2: 48V 750W Bafang BBS02B Mid Drive Motor Electric Bike Conversion Kit w/ Lock 12Ah 17.5Ah 52V 14Ah Bicycle Battery in Samsung Cell ("sajnos" nincs 11.6Wh-valett, na bumm ), ami 838$, kb. 256e Ft ...
Na most: 256e Ft vs. 419e Ft ... hat na! Jo biznisz!
Annyi, hogy míg majdnem duplaaron mar holnap nalam lehetne a hazai forrasbol, ugy az Ali-s kombo (hiaba EU-s raktar), ki tudja mikor, plane, hogy az akkupakk Lengyelorszagbol jon, a motor es a tartozekok Nemetorszagbol ... de nem erdekel, mar elvbol sem adok erte ketszer annyit(!)
((ha mar ugy dontottem, hogy epitek es nem masfel-ket millioert veszek boltbol, keszen...))
Apropo! Kerdeznem is a tapasztalt kollegakat: ez igy akkor jo is lehet?!
EXTRA kerdeseim lennenek meg, hogy:
- HA most 38-as az elso lanctanyer, akkor legyen eleg Bafangtol a legkisebb kaphato; 44-es vagy akkor mar nem arthat akar a 46-os is?
- KIJELZOBOL melyik az ajanlott? A DPC18 igazan impozans igy, elso ranezesre...
Koszonom szepen elore is, megegyszer!
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Dr.FantastiK #3274 üzenetére
Koszonom, igy fogok eljarni!
... mar csak egy jo boltot kellene kivalasztanom, aki meg a nyaron megkuldi a termeket
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Dr.FantastiK #3297 üzenetére
Hát nem hiszed el, de baj van vele! 😔
.. és most mérges is vagyok, mert ráadásul vidékről mentem érte Pestre...A bringa elkészült, gyönyörű lett és csodásan megy 👍 De(!) Azt vettem észre, hogy nagyobb nyomatéknál mintha megugrana a lánc. A váltóra kezdtem el gyanakodni, de hamar rá kellett jönnöm, hogy azzal semmi gond sincsen.
Egyébként telejsen új; láncot, kazettát és ugye lánctányért kapott, igazán nem kellene, hogy baj legyen vele... Par km után felraktam az állványra es a következőket láttam:
Gyakorlatilag egy láncszemnél úgy szorul, hogy a váltó feszítése nem képes kiegyenesíteni (kézzel is erő kell hozzá). Fújtam rá némi WD40-et, de feszegetni (vagy nem tudom mit lehetne ezzel tenni) egyelőre nem akartam, míg ki nem kérem a véleményetek, de ezt legszívesebben visszavinném ahol vettem... Gyári hibás lenne? Láttatok már ilyet?🤷♂️🤔😔
Ha házilag orvosolható, szívesen vennék pár hasznos tanácsot, de lévén itt komoly erőhatások vannak, azért nem szívesen avatkoznék be mechanikailag...
Mit gondoltok? (Bp-re sem mennék szívesen fel emiatt 🤷♂️🙄)... Jó nagy szivas ...
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Dr.FantastiK #3312 üzenetére
Én raktam össze a láncot 👌🤷♂️😁
...de leírom újra: nem az összetételnél (azaz, ahonnan a felelseges szemeket vettem ki es ment "törős" stift, hanem teljesen odébb, máshol...
Mindegy, most jó... Reméljük még egy darabig így is marad˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
StLui
veterán
válasz Dr.FantastiK #3469 üzenetére
Azt azért nem mondanám, hogy szarabbak
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Dr.FantastiK #3495 üzenetére
Mint akármelyik másik?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
vtechun
veterán
válasz Dr.FantastiK #3589 üzenetére
mi a baj a Decathlonos biciklikkel?
-
vtechun
veterán
válasz Dr.FantastiK #3624 üzenetére
Használttól, garancia nélkül ódzkodom. Ezek a Decathlonosak is csak a pályázat fényében kerülhetnek szóba. Garancia is van rá, nem is Bosch (attól is ódzkodom ).
-
Joshi
titán
válasz Dr.FantastiK #3643 üzenetére
Somatomnak a Bergusonnál volt garanciális ügye ami szerinte nem volt megfelelő. Én nem általánosítanék sőt, még az is lehet hogy valakinek a Berguson gariztatása teljesen rendben ment.
-
Kroni1
veterán
válasz Dr.FantastiK #3643 üzenetére
Én is azt írtam, h túlárazott, ugyanúgy ahogy a 900e Ft-os bringák is azok.. Szerintem. Csupán annyit írtam, hogy a visszafogott igényekhez teljesen elegendő lehet egy 3-400e ft-os bringa is, ha nincs rá több. Én hét évig nyúztam egy fapados, a legalapabb alkatrészekből álló 70e Ft-os gepidát a 110-120kg-os testsúlyommal, mindenféle gond nélkül bírta heti 5x a napi 32km+ munkábajárást, idén lett a monoblokk cserés, de amugy csak azért lett nyugdíjazva mert megvettem a pedelecet.
Somatom kolléga garanciális problémái a Bergusonnal pedig nem tudom hogyan kapcsolódnak a decathlonos ügyintézéshez. Nálunk volt decathlonos bringa gariztatás, minden alkalommal azonnal ott megoldották, sőt mondták ha ugyanaz a gond előjönne 3. alkalommal már nem javítják, hanem új bringát adnak.
-
Kroni1
veterán
válasz Dr.FantastiK #3710 üzenetére
Értem köszi!
Gondoltam talán mivel ebike ready jobban birja a fellépő nyomatékot, de akkor ezek szerint jobban járnék egy dragabb shimano, vagy valamelyik máshol kapható (ennél drágább) kmcvel.
Igazából még a HG50 fogassorban sem vagyok biztos, kevesebb helyen kapható, és az elterjedtebb HG400-ról olvastam h a némileg alacsonyabb ára és kisebb súlya ellenére kicsit talán tartósabb. Fene tudja, konkrét adat/összehasonlítás sehol nincs.
-
Kroni1
veterán
válasz Dr.FantastiK #3712 üzenetére
köszi a tippet, 9seb -re kéne, ott meg a hg-93 van mint opció... 9-esre van annál ajanlottabb shimano-ból esetleg.?
-
Kroni1
veterán
válasz Dr.FantastiK #3714 üzenetére
köszönöm, akkor az lesz!
-
Takacs_I
csendes tag
válasz Dr.FantastiK #3769 üzenetére
Köszönöm, közben fejre dobtam a bringát, megrángattam és rájöttem, hogy gond van: kotyog.. Holnap remélhetőleg meglesz a távtartó, és barkom rögtön.
Megjött közben az usb kábel, az első ajánlott beállítás profil nem tetszett, szóval játszani kell azért.
Le kéne cserélnem, a hátsa 9-es fogaskoszorút, most egy Shimano HG-400-9 11-32 van fent (gyári) Van valami javaslat, hogy mi legyen?
-
big-J
őstag
válasz Dr.FantastiK #3810 üzenetére
Sajna a legutobbi allapotrol nem lottem mar kepet, lett lanc A hatso telo meg azota kicselelodott 950gr helyett 550gr-os olajtartaly nelkulire, volt nekem a masikrol maradekba, es inkabb valami olcso es egyszerubb, mint nehez es szervizigenyeset.
-
Takacs_I
csendes tag
válasz Dr.FantastiK #3823 üzenetére
Igen, az egyik gyűrű elpattant. Lehet, hogy nem kellett volna annyira megtépni....
Most kapott egy réz gyűrűt, meg loctite243 -at, remélem így már jó lesz. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Dr.FantastiK #3844 üzenetére
30 éves lefingott szar autót biztosan lehet venni 200 ezerért. Meg ugyan úgy lehet venni 300 millióért is autót. Igen és? Szerintem mindenki nyugodjon le a pics@ba.
-
Somatom
veterán
válasz Dr.FantastiK #3844 üzenetére
De, egy autóval hogy tudsz bringázni? Megnéznélek egy kétszázezres autóval a HHH -n. Mondjuk, a Yokon lefelé.
Ki az a hülye, aki tök fölöslegesen költ milliókat egy autóra, amikor annyiból bringát is vehetne?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Kroni1
veterán
válasz Dr.FantastiK #3851 üzenetére
Annyiban nem értem az összehasonlításodat, hogy almát akarsz a körtével...
Egyrészt 2-300e ft-ért öreg autók vannak, ebikeból még nyilván nincsenek 20-30 éves oldtimerek. Másrészt az egyik egy kerékpárúton is használható, köznyezetbarát rekreációs-közlekedési eszköz, másik meg egy közúti gépjármű, alapvetően más a felhasználási terület, a fenttartási költségekről nem is beszélve.
Ha akar valaki e-bringát akkor egy dechatlonos (ha lehetne kapni méretben) 350-400e bringát megvesz esetleg támogatást is kap még rá és kész. Itt sokan szídják, de utcai használatra visszafogott igényekkel teljesen megfelel. Haverom ausztirából hozott maguknak Giant és Fischer használt e-bringákat, a kettő együtt került nekik 210e ft-ba, tehát csak egy kis ügyesség és akarás kell. Nyilván ezek se a csúcs, ahogy autók motorok esetében a komolyabb járművek szintén nem 2-300e, még használtan is inkább több milliót kóstálnak.
Félreértés ne essék, szerintem is túl vannak árazva az ebike-ok, de szerintem nem a divat miatt, hanem mert így is viszik mint a cukrot! A BMW motorjai sem kerülnének 7-8-9M ft-ba, ha nem kéne a kutyának sem, viszont nem tudnak annyit gyártani ahány rendelést kapnak. Hogy a magyarok nagyrésze a nyugat-európai átlagtól eltérően miért nem tud megvenni pár hónap spórolással egy 7-8M ft-os motort vagy egy 1-2M ft-os ebike-ot, arról már nem a gyártók tehetnek szerintem..
Szerk: runner megelőzött, és kb. ugyanazt írtuk ahogy olvasom..
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz Dr.FantastiK #3864 üzenetére
Nyilván ez is közrejátszhat, de látható hogy most a vírus miatt nagyobb az igény a bringákra, mint más közlekedési eszközökre. És amúgy már szerintem nem feltétlenül állnak.. Szlovákiából hoz pl. ismerős srác DEMA-kat a gyárból. Való igaz, hogy volt leállás tavasszal, nem tudom mekkora kapacitással, de már megy megint náluk a gyártás és értékesítés, ha jól tudom már a 2021-re tervezett tipusokat gyártják és árulják ősz óta. Az én bringám amugy 2020.05 havi, tehát valamit még akkor is csináltak... Augusztusban vettem, modta a srác hogy mindig néznie kell, mert elkapkodják a kereskedők, mint a cukrot.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz Dr.FantastiK #3930 üzenetére
Attól hogy nincs rajta pedál miért ne tudnál felülni a bringára? Ha nyereg nem lenne rajta, na akkor már tényleg nem tudnál felülni rá.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dr.FantastiK #3930 üzenetére
A ciki az, hogy még ezzel sem vagy tisztában, de megint a kritikák! 😀 Minden bringához jár pedál! Benne van a dobozában. Ezek egyszerű műanyag vagy fém taposó pedálok. Komolyabb pedált azért nem csomagolnak a bringákhoz, mert a pedál egyéni dolog, hogy kinek mi jön be. Van aki az spd-t kultiválja van aki a szegecses taposót. Van aki a Look rendszerűt. Minek egy 20 ezres pedált a bringa mellé adni ha egyáltalán nem biztos, hogy az kell majd a felhasználónak? Nyugodtabb lennél ha 620 lenne a bringa és lenne benne egy 20 ezres pedál? Sőt komolyabb pedálok 50-60 ezres tételek is lehetnek.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Dr.FantastiK #3933 üzenetére
nekem a commencal-hoz adtak egy kb 10-15 e FT nagyon jó taposó pedált, enduróhoz illően elég ütős szegecses kivitelt. AMúgy ez tényleg "hagyomány", hogy nem adnak hozzá.
Nézd meg a használt hirdetéseket, legtöbb komolyabb bringához odaírják, hogy nem jár hozzá (még a használt ütött-vert sem )
Amúgy te is ott vagy az összes drága cucc topicban, és osztod ott is az okosságot? (drága telefon, drága videókártya, hogy PH specifikus legyek, de lehet kapszulás kávé is, 25000 FT minimum a kilóára a legolcsóbb nespressónak)[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dr.FantastiK #3933 üzenetére
Figyelj, felőlem azt gondolsz amit akarsz, ez már az a szint, amikor vitatkozni sincs értelme.
Most már csak egy kérdés maradt bennem. Ilyen hozzáállással egyáltalán mit keresel egy ilyen topikban? Én sem megyek oda a pecásokhoz vagy a hardcore gamerekhez, hogy mi a fenét tudnak ennyi pénzt elkölteni azokra a cuccokra? Ha nem érdekel, nem kommentelem, ennyi!
[ Szerkesztve ]
-
nismoka
addikt
válasz Dr.FantastiK #3936 üzenetére
Átépítős szettek? Hol van pld Shimano, Bosch vagy Brose motorhoz átépítős szett váz stb, mondjuk ilyen motort sem kapsz külön. Bafang motorhoz lehet legozni, de hol lesz már olyan kivitelű mint egy gyári egymáshoz tervezett cucc? Sehol! Agymotoros az más tészta, de az meg amúgy sem milliós kategória.
[ Szerkesztve ]
-
coolabácsi
tag
válasz Dr.FantastiK #3936 üzenetére
Jah veszel ~400-ért egy komplett szettet [link] + 300-ért egy kerékpárt mondjuk. Ez 700 000 + a munkád.
Az életben nem kapsz olyan minőséget a "legóból" semmilyen téren, mintha megvennéd pl a #3912-ben Runner_fxr által linkelt bringát. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Dr.FantastiK #3936 üzenetére
Ó, én tökéletesen értem azt amit mondasz, hidd el. És el is fogadom, hogy szólás szabadság van és mindenkinek lehet véleménye. Viszont az is tökéletesen látszik, hogy a véleményed nem tapasztalaton alapszik, csupán vélemény. Épp ezért nem is tudom komolyan venni. Az átépítős szettek egyáltalán nem jobbak, maximum annyiban más megoldás, hogy ha motorokhoz hasonló teljesítményt szeretnél a kerékpáron, akkor azt legolcsóbban egy átépítő szettel tudod megoldani, de ettől még mint elektromos kerékpár, az eredmény nem lesz jobb. Hogyan is lehetne? Egy gyári e-bike eleve elektromosnak készül, így maga a váz merevsége, geometriája is ennek figyelembe vételével készül el. Ha te egy analógnak készült kerékpárt átépítesz az soha a büdös életbe nem fogja tudni azt a kezelhetőséget és megbízhatóságot mint a gyári! Az esztétikáról meg inkább ne is beszéljünk. Azt mondjuk megnézném, hogy ha veszek egy ilyet, akkor azt te hogyan hozod össze szintén újonnan 1 millából, átalakító szettel, sőt még jobban is mint a gyári. De kíváncsian várom a javaslataid.
Átalakító szett 2 esetben lehet értelmes alternatíva:
Egyik eset az ha a lehető legolcsóbban akarod megúszni, de ennek megfelelően az elvárásaid a legalacsonyabbak. Veszel egy olcsó, de megbízható hátsó agymotoros szettet (200-300k akkutól függően), beépíted pl a már meglévő bringádba, vagy ha nincs bringád, veszel még olyan 150-200K-ért egy elfogadható minőségűt. Nyilván ez lesz a legolcsóbb új, de használható megoldás, melóba járni, hétköznapi dolgokra elegendő lehet.A másik eset ha neked valami irdatlan paraszt nagy teljesítmény kell, mert kvázi motorozni akarsz, és ezt nem kapod meg a prémium, de szabvány pedelec rendszertől. Ez már költségesebb lesz, itt simán bele lehet szaladni az 1 milliós végösszegbe, de cserébe lesz egy gázkaros, elektromos motorod. Ez viszont nem kerékpár. És egyik esetben sem lesz a bringa olyan tökéletesen, biztonságosan manőverezhető, akár terepen is, mint egy gyári.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dr.FantastiK #3993 üzenetére
Köszi! 36V
StLui Köszi! Nyilván valamilyen szinten minden érzelmi döntés, ez is tetszik, máskülönben nem adtam volna érte annyi pénzt, mert azért olcsónak ez sem mondható, de kétségtelenül nem egy Santa Cruz árszint.
-
StLui
veterán
válasz Dr.FantastiK #4380 üzenetére
Igen, kis karc az egyik sarkán. Működik minden szerencsére, járdára zuhant, ami mázli, mert sok autó, és busz is jár arra
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Ucsu84
újonc
válasz Dr.FantastiK #4586 üzenetére
Ok köszi a gyors választ.
És csak kíváncsiságból, ha lehetne miért nem lenne értelme? -
Szilágyi84
senior tag
válasz Dr.FantastiK #5115 üzenetére
Na ez érdekes ,de most a napon megnézve belelátni mivel mindkét végén rácsos szellőző és az egyikben látni a kis ventilátort . Amúgy 4-5 órát írnak a feltöltésére ami 13Ah ,de nem hangos csak van egy kicsi hangja ami nekem új . Pirosan világít töltéskor gondolom zöld lesz vagy elalszik ha kész teljesen .Nem hagytam lemerülni teljesen, gondolom ezeknek se tesz jót mint a rollernél .
-
Vorontsov
tag
válasz Dr.FantastiK #5277 üzenetére
36v 12Ah ugyan akkora amekkora az előző volt a Bolt-tól vásároltam,ahonnét vettem.
Beszereltem és nem ment vele annyit amennyi kellene neki mennie.A töltő gyári ztech feltöltés után átvált zöldre azt se gondolom rossznak.
Mi romolhat el egy gyári ztech elektromos motor-bicikli töltőjében, ha normálisan van használva és nem dobálva, fix helyen.Ztech gyártmány.
Motor típusa Kefe nélküli agymotor
Motor névleges teljesítmény - Watt440W
Motor névleges feszültség - V36V
Motor energiafogyasztás - kW·h/100km2-3kW.h / 100kmMax.
Sebesség - km/h25km / hMax.
Hatótávolság - km≥30kmMax.
Terhelhetőség - kg130kg
Első fékDobfékHátsó fékDobfék
Felni és gumiméret22'' x 2.125
Akkumulátor típusÓlomakkumulátor
Akkumulátor kapacitás Ah12Ah
Akkumulátor feszültség - 12V3X
Akkumulátor töltési idő - h6-7h
Kerékpár mérete1710 x 690 x 1100 mm -
Vorontsov
tag
válasz Dr.FantastiK #5279 üzenetére
Szia megmértem feltöltés után 13.6V a feszültség/darab,de úgy hogy este feltettem feltölteni és reggelre lett ez az eredmény.
Összességében sorbakötve 40.9V-volt.Ugye ez szorozva 3-al stimmel.
10Km-től lecsökkent 12.6V-ra/darab.
Egész 37.7V sorbakötve 10 km után.
36V-az elvárás neki.
Feltöltés után is egyforma értékek és 10Km-megtétele után is azonos értékek.
Szériaszám egymás után van és dátum is friss.
Én minden alkalommal leszedem a burkolatot ami az akkumlátort magába foglalja.
Ami legelsőnek feltűnik az a töltési idő ami 8 óra és körötte.
Itt 6-7 órának kell lennie.
10 Km-esetében 1.5-2 órának-itt nálam ez most 3 óra.
Itt lehet gond szerintem
1.-töltő-
2.-burkolati csatlakozó elemek-
3.-akkumlátor.
Megpróbáltam,köszi a tippet, ha van még esetleg valakinek ötlete kérem írja meg,köszönöm.
Úgy gondoltam megveszem,beteszem és kész.
Szia a mért értékek szerint az akkumlátor jónak kéne legyen,de használat után drasztikusan lecsökken,amit írtam ill 10Km-után van.
30-helyett 20-amit meg tudok tenni.
Beszerelést követően a töltési idő 8 óra.....már itt a probléma.
Ha töltő lenne rossz akkor a mért értékek is rosszak lennnének.
Maradt a
1.-burkolat csatlakozókkal és
2.-maga az akkumlátor.[ Szerkesztve ]
-
Vorontsov
tag
válasz Dr.FantastiK #5282 üzenetére
Előzőleg is ugyan ez a márka volt benne Ztech az tudott 30Km-t ez csak 20-at.
Hosszan elhúzódó töltési idő ami gyanús nekem,6-7óra helyett 8óra.
ezért zárnám ki a motor/kerékpár hibáját stb.Külön kiszedve töltöm azt...
Tegyük fel ha benne a biztosíték a ludas ami 1000-1190.ft-de ha beküldöd szervízbe 15-20-30.000.-ft ot is elkérhetnek érte.
Áram leadás-felvétel-tárolás stb mérése.
45.000.-ft volt az akkumlátor bele,hozzá a szállítás 5.700.-ft,de nem ők hozták ki hanem gls....
lehúzás érzetem volt....mivel ha én ugyanezt szeretném elküldeni a postával 2.500.-ft ért elviszik az adott címre.....Célszerű figyelembe venni a hozzá kapható fogyó alkatrészeket,ilyen a biztosíték stb,kábel ami nem jól vezet,elsőnek a biztosítékra gondolok csak nincsen ott mennyi ideig jók,mikor célszerű cserélni őket.Célszerű az akkumulátor dobozokban lévő régi üveg biztosítékokat erre cserélni a gyakori meghibásodások elkerülése céljából.
Kösz a választ,üdv.[ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
válasz Dr.FantastiK #5290 üzenetére
Fatbike
-
Gézengúz
addikt
válasz Dr.FantastiK #5330 üzenetére
Csak 26-os a bicó.
-
Warzoz
senior tag
válasz Dr.FantastiK #5658 üzenetére
A 8 sebességesre mehet a 10 sebességes lánc?
-
Friczy
senior tag
válasz Dr.FantastiK #6349 üzenetére
Ötödik éve használ a feleségem szíjhajtásos biciklit, nem fordult elő ilyen eset. Nem is igazán hallottam hasonlóról.
-
JoinR
senior tag
válasz Dr.FantastiK #6349 üzenetére
Gondolom neked a gumi és az ülés is vasból van ezt megelőzendő.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Dr.FantastiK #6349 üzenetére
Gondolod, hogy egy 1,6 millás bringát olyan helyen fog tárolni, ahol bárki hozzáfér?
Ez itthon nem a lelakatolós bringa kategória, hanem a zárt végpontok közötti közlekedés eszköze, különben túl nagy a lopás kockázata.Esetleg tapasztalatból írod az esetet? Ha igen akkor sajnálom.
-
Ijk
nagyúr
válasz Dr.FantastiK #6442 üzenetére
Igen, gyakorlatilag nagyon rágódom rajta, a másik még szállítás alatt.
Két félelmem van csak, hogy előbb-utóbb lekapcsolnak hogy normál e-bringaként használom, a másik hogy nem biztos hogy hosszútávon tartóztatnám magam és 40 fölött nagyot lehet zakózni. Egyébként speckóra jobb a Schindelhauernél a kicsit nagyobb akksi, gen 4 motor, a másiknál szemben ott az Automatiq váltó, a vastagabb kerekek miatt biztonságosabbnak tűnik (meg ugye a kisebb sebesség), kicsit jobban bejön a retrosabb külseje, RM-en van rugózás aminek alapból nem vagyok mondjuk nagy híve. Legnagyobb előny hogy nincs 25-nél fal.
Örlődöm. Lehet megvárom amit rendeltem, kipróbálom ha nagyon nem jön be visszaküldöm, mondjuk az nem két fillér lesz Németbe. Árban kb. szinte ugyanaz (kedvezménnyel rendeltem).[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Dr.FantastiK #6542 üzenetére
Nem tudom, nem volt teleszkópos kerekparom, varosban nem gondolom hogy nagyon hiányzik.
/人◕ ‿‿ ◕人\
Új hozzászólás Aktív témák
- Peugeot, Citroën topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okos Otthon / Smart Home
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Linux - haladóknak
- NASCAR
- További aktív témák...
- -61% Samsung Galaxy Book2 Pro 13:i5 1240P,8GB,256GB,13.3" AMOLED,400nit 100%sRGB,WiFi 6E,csupán 870g
- Amazfit GTS 2 új! (nem a mini)
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow