Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz big-J #3974 üzenetére

    Szerintem a Horváth András féle videóra gondolsz. Az erejével amúgy nincs baj, mert maga a TQ motor jó cucc. Tény, hogy nekem nem kéne a súlya miatt és nincs is szükségem ilyen szintű rásegítésre, de amit az a motor tud az azért eléggé jópofa. Sokkal erősebb mint bármilyen szabvány pedelec motor. Ami a végsebességet illeti, a 45-ös S-Pedelec is úgy tud 45-öt ha izomból tekered. Sokan elfelejtik és reklamáltak is páran emiatt, mert azt hitték, hogy a pedált simogatva 45-el fog repeszteni mintha egy robogó lenne. A nyitott spitzing is ilyen, 72km/h elvileg amit tud, de ehhez kell izomból taposni és kell neki hely is ahol fel tud gyorsulni. A reális kb az 55-60, amit ki lehet tekerni átlag emberként. A 45-ös S-pedelec is kb 35-öt tud kényelmesen, a 45 már izzasztó művelet. Nekem amúgy az összes ilyen építésről az a véleményem, hogy mint sportos MTB vicc kategória, akárhogy trükközöl olyan nem lesz mint a gyári. Nem véletlenül fogynak így a gyári gépek. A spitzing meg inkább egy luxus terkking mintsem sportos MTB. A lényegi része talán az a mondandómnak, hogy érdemes külön választani a kerékpározásra szánt elektromos kerékpárokat és a motorozásra szántakat. Ez két külön kategória.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák