Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz janeszgol #31 üzenetére

    Konkrétan anno nekem is teljesen jól jött ki a két éves hűség. Az egy évesnél olcsóbb volt, plusz ingyen lehetett készüléket választani (ez konkrétan hipernet home volt asztali routerrel).
    Aztán az nmhh kigondolta, hogy ez rossz az ügyfeleknek és megváltoztatták a szabályozást úgy, hogy a két év hűségért nem lehet kevesebbet kérni, legfeljebb készülékkedvezményt adni. Meg is emelkedtek az árak egy csapásra akkor.

    Azt láttam, hogy telefonok esetében sokszor nem érte meg szolgáltatótól venni, mert drágább volt. Plusz a sok csaló ügyfél miatt magas forgalmi előleget kell fizetnie a legtöbb ügyfélnek. Tehát, ha részletre veszik a telefont (leginkább azok, akiknek a bank nem adna ilyen hülyeségre hitelt), akkor a havidíjhoz hozzáadódik egy telefon részlet, plusz a telefon árának felét forgalmi előlegként azonnal ki kell fizetni, amit aztán 4edik hótól jóváírogatnak, ha épp nem akad el ez a dolog. Ezzel talán a bevételi szintet is tupírozhatták papíron az eladásuk előtt.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz janeszgol #59 üzenetére

    Anno a lezárt prepaid duo csomagosokat hívogatták, hogy sokkal jobb ajánlat van már. A duo lényege az volt, hogy első 2 perc 60 forint, majd 3 percenként 60 forint. Amikor hívtak, akkor 40 forintos sima percdíjas volt épp a prepaidjük. Az üzletkötő úgy fogalmazott, mintha 60 forintos percdíjam lenne, s annál mennyivel jobb a 40. Miután mondtam neki, hogy 3 percenként 60, szóval inkább 20 percenként, utána mondtha, hogy muszáj megkérdeznie, hogy szeretnék e a 20 forintról 40 forintosra váltani. Hát nem :D
    De volt, hogy azzal hívogatták a duósokat, hogy jajj meg fog szűnni, váltson gyorsan valami jobbra.

    Amikor tényleg megszüntették és az életképtelen 40 forintosra tettek át, már majdnem váltottam. Akkor említette meg valaki az itteni vodás fórumon, hogy érdemes megnézni az opciókat. Mivel szinte csak egymást hívja a két nevemen lévő szám, ezért az egy+egy kétszer 500 forintos opcióval maradtam végül. De például mobilnet opciót visszamondtam náluk, amikor a telenorosoknál a hipernet home 100as csomag akkori feltételeit megnéztem. Dual simes telefonjaim voltak már úgyis évek óta :D

    Szóval ilyen szempontból egy kutya. Legfeljebb ügyesebben válogatja ki az ügyfeleket a rendszer, amivel a potenciálisan több pénzt fizetni hajlandókat keresik. Minden cégnél van arra rendszer, ami az adatok alapján kiadja a napi felhívandó emberek listáját az üzletkötőknek, azzal hogy mit próbáljanak eladni nekik. És mivel a cégek célja a pénztermelés, ezért csomagváltásra vagy upselling-re próbálják ösztönözni az ügyfeleket.

    Banknál is van, hogy mindent elektronikusan tudok intézni, kivéve bizonyos műveletet, mert azt csak személyesen. Azért személyesen, mert az üzletkötő így megpróbálhat rávenni, hogy mit válasszak, más szolgáltatásokat ajánlgathasson.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák